کد خبر : 47156

ابرها در بازار PVC ترکیه در افق باقی می مانند

رکود در آسیا در بحبوحه افزایش محموله های چینی و سابق ایالات متحده و همچنین تقاضای ناچیز از بازار کلیدی هند، ممکن است باعث کاهش بیشتر قیمت های مالیاتی در مقایسه با مبداهای معاف از گمرک شود.

ابرها در بازار PVC ترکیه در افق باقی می مانند

پتروتحلیل-بازار PVC تا نیمه دوم اکتبر نزولی بود، زیرا تقاضای پایین دست نخورده بود و عرضه همچنان در ترکیه کافی بود. ثابت نگه داشتن این فشار همچنین انتظارات کاهش قیمت بیشتر از سوی فورموسای تایوانی در آسیا بود، بدون اینکه به بازارهای نفت خام بسیار پرنوسان و تشدید تنش در خاورمیانه اشاره کنیم.

پیشنهادات وارداتی در این هفته بیشتر به سمت جنوب حرکت می کند

قیمت‌های وارداتی K67 در این هفته با افت اضافی 10 تا 20 دلاری در هر تن ارزیابی شدند، زیرا افزایش مقاومت طرف خریداران همچنان بر معامله‌گران فشار وارد می‌کند و به دور جدیدی از تخفیف‌ها منجر می‌شود. از اوایل سپتامبر، زمانی که قیمت ها برای اولین بار شروع به کاهش قیمت ها از بالاترین سطح 5 ماهه کردند، بازارهای مشمول مالیات و معاف از مالیات به ترتیب حدود 14 درصد (120 دلار در تن) و 9 درصد (85 دلار در تن) کاهش یافته اند.

شکاف بین K67 مالیاتی و معاف از مالیات به بالاترین حد خود در 4 ماه گذشته رسید

بر اساس داده‌ها، دلتای بین قیمت‌های وارداتی K67 وارداتی بدون عوارض گمرکی و وارداتی بر مبنای CIF ترکیه به 80 دلار در هر تن رسیده است که بالاترین میزان از اواخر ماه مه امسال است. رکود در آسیا در بحبوحه افزایش محموله های چینی و سابق ایالات متحده و همچنین تقاضای ناچیز از بازار کلیدی هند، ممکن است باعث کاهش بیشتر قیمت های مالیاتی در مقایسه با مبداهای معاف از گمرک شود.

این همچنین با در نظر گرفتن این موضوع است که بازارهای پی وی سی نقطه اروپا به دلیل حاشیه های ناچیز فروشندگان در بحبوحه افزایش قراردادهای اتیلن در اکتبر، شاهد افزایش قیمت، هرچند در مقادیر اندک، بودند. در واقع، این منطقه از روند نزولی که در تمام بازارهای دیگر وجود داشت، کنار رفت. این ممکن است تا حدی کاهش قیمت‌ها را برای حجم‌های منطقه‌ای در ترکیه کاهش دهد.

ارسال نظر