کد خبر : 40580

بهره برداری از واحد استایرن منومر شرکت Qingdao Haiwan چینی در ماه دسامبر

شرکت Qingdao Haiwan همچنین در این مجتمع از یک واحد تولید سود سوزآور با ظرفیت 300 هزار تن در سال، یک واحد تولید وینیل کلراید مونومر با ظرفیت 400 هزار تن در سال و یک واحد تولید پی ‌وی‌ سی با ظرفیت 300 هزار تن در سال نیز بهره می‌برد

بهره برداری از واحد استایرن منومر شرکت  Qingdao Haiwan چینی در ماه دسامبر

پتروتحلیل-به گزارش منابع آگاه در روز جمعه‌، پیش بینی می‌شود شرکت Qingdao Haiwan Chemical در ماه دسامبر، از واحد تولیدی مونومر استایرن خود با ظرفیت 500 هزار تن در سال در استان شندونگ در شرق چین بهره‌برداری کند.

به گزارش «پتروتحلیل»، منبعی گزارش کرد: «تمام تاسیسات در این واحد تولیدی جدید تکمیل شده است و این شرکت برنامه دارد در ماه دسامبر به تولید بپردازد.»

به گزارش منابع مختلف، تولید آزمایشی یک بار دیگر نیز در سال جاری به تعویق افتاده بود و این واحد در ابتدا قرار بود تولید را در اوایل ماه جولای آغاز کند.

تولید نخستین بار به دلیل مسائل مربوط به مطابقت زیست‌محیطی به ماه سپتامبر به تعویق افتاده بود و بعد از آن به پایان سال معوق شده بود.

شرکت Qingdao Haiwan همچنین در این مجتمع از یک واحد تولید سود سوزآور با ظرفیت 300 هزار تن در سال، یک واحد تولید وینیل کلراید مونومر با ظرفیت 400 هزار تن در سال و یک واحد تولید پی ‌وی‌ سی با ظرفیت 300 هزار تن در سال نیز بهره می‌برد.

شرکت Qingdao Haiwan همچنین برنامه‌های خود برای ساخت یک واحد تولیدی پلی استایرن صنایع پایین‌دستی در همین مجتمع را اعلام کرده است. بنا به اظهارات این شرکت، این واحد قرار است پلی استایرن معمولی و مقاوم تولید کند.

ارسال نظر