کد خبر : 40418

با وجود رشد تقاضای استایرن در چین؛

پروژه مشترک شرکت‌های TSM و CPC Corp برای تهیه استایرن منومر لغو شد

این پروژه دربردارنده‌ی یک واحد تولیدی مونومر استایرن واقع در منطقه لینیان در کشور تایوان بود که می‌بایست هم‌راستا با تقاضای روبه‌رشد به استایرن در چین، مونومر استایرن لازم را برای بازار آسیا عرضه کند

پروژه مشترک شرکت‌های TSM و CPC Corp برای تهیه استایرن منومر لغو شد

پتروتحلیل-بنا به گزارش شرکت  Taiwan Styrene Monomer Corp یا به اختصار TSM، به دلیل نگرانی‌های روزافزون راجع‌به مسئله عوارض ضد دامپینگ، برنامه این شرکت برای ایجاد پروژه مشترک با شرکت دولتی CPC Corp معلق شده است.

به گزارش «پتروتحلیل»، این پروژه دربردارنده‌ی یک واحد تولیدی مونومر استایرن واقع در منطقه لینیان در کشور تایوان بود که می‌بایست هم‌راستا با تقاضای روبه‌رشد استایرن در چین، مونومر استایرن لازم را برای بازار آسیا عرضه کند.

با وجود این، نگرانی‌های شرکت TSM در رابطه با احتمال اعمال عوارض ضد دامپینگ موجب شد این شرکت برای گفتگوی مجدد راجع‌به پروژه مشترک خود با شرکت CPC Corp وارد مذاکره شود؛ این پروژه 8 میلیارد دلار جدید تایوان (45/265 میلیون دلار آمریکا) هزینه دارد.

طبق برنامه قرار بود شرکت TSM در واحد تولیدی شهر کاوهسیونگ 30 درصد سهم داشته باشد و شرکت‌های CPC و Grand Pacific Petrochemical Corp به ترتیب از سهم‌های 40 و 30 درصدی برخوردار شوند.

ارسال نظر