کد خبر : 34716

اوره گران و استایرن منومر ارزان شد

اوره گران و استایرن منومر ارزان شد

پتروتحلیل- در گروه محصولات شیمیایی اوره گرانوله با بیشترین افزایش قیمت و استایرن منومر با بیشترین کاهش قیمت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند.

به گزارش «پتروتحلیل»، بیشترین افزایش قیمت نسبت به دو هفته قبل مربوط به اوره گرانوله با ۵٫۷ درصد رشد است. این کالا از رقم ۶۷۱ به ۷۱۰ تومان رسیده است.

همچنین دی اتانول آمین و زایلین مخلوط نیز به ترتیب با ۴٫۵ و ۴ درصد رشد نسبت به دو هفته گذشته روبه ر و شدند. ایزوبوتانول و SBR گرید ۱۵۰۲، بنزن و آروماتیک سنگین نیز نسبت به دو هفته قبل از ۲٫۲ درصد تا ۲٫۶ درصد رشد قیمت داشتند.

در همین حال دی اتیل هگزانول و متانول نیز نسبت به دو هفته گذشته روندی افزایشی داشتند، به طوری که دی اتیل هگزانول از رقم ۲ هزار و ۴۲۸ تومان به ۲ هزار و ۴۴۸ تومان رسید. همچنین متانول هم از رقم ۵۶۵ به ۵۶۸ تومان رسید.

اسیدترفتالیک و SBR گرید ۱۷۱۲ هم با ۰٫۵ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند.

همچنین نرمال بوتانول و اروه پریل هم به ترتیب ۳۴ و ۱۲ تومان نسبت به ۲۹ فروردین با رشد قیمت روبه رو شدند. کمترین افزایش قیمت نیز متعلق به سودکاستیک با ۰٫۲ درصد رشد است.

در همین حال منومر وینیل استات همچنان نسبت به دو هفته گذشته روندی ثابت داشته و با قیمت۲ هزار و ۷۸۰ تومان گزارش شده است. اورتوزایلین هم نسبت به دو هفته قبل تغییری بسیار جزیی داشته است.

با این حال محصولاتی همچون کریستال ملامین، اپوکسی رزین ها، دی اتیلن گلایکول، محلول آمونیاک، منواتیلن گلایکول، اسیداستیک و استایرن منومر نسبت به دو هفته گذشته روندی نزولی داشته اند.

به طوری که بیشترین کاهش قیمت متعلق به استایرن منومر با ۲٫۸ درصد افت بوده است، اسیداستیک نیز ۱٫۵ درصد کاهش قیمت داشته است.

کمترین کاهش قیمت هم متعلق به کریستال ملامین و اپوکسی رزین ها با ۰٫۵ درصد افت بوده است.

photo_2016-05-01_15-17-32

ارسال نظر