کد خبر : 47182

در ترکیه، تقاضای راکد مشتقات، بازار PVC وارداتی K67 را کاهش داد

برخی از تولیدکنندگان اروپایی در ابتدای دسامبر تخفیف های بیشتری را برای قیمت های خود اعمال کردند و پیشنهادات خود را به حدود 820 دلار در هر تن CIF رساندند…

در ترکیه، تقاضای راکد مشتقات، بازار PVC وارداتی K67 را کاهش داد

پتروتحلیل-بازار وارداتی PVC K67 افزایش های خود را در ماه نوامبر پس داده است. به طوری که قیمت ها در ترکیه در پایان اکتبر به پایین ترین حد خود بازگشتند. علاقه ناکافی خرید و رکود بازارهای مشتقه دلیل اصلی عدم دستیابی به اهداف افزایش قبلی بود. بهبود کوتاه مدت در آسیا نیز این تصویر ضعیف را تقویت کرد. در واقع، فروشندگان مجبور بودند در مواجهه با مقاومت مشتری، تخفیف هایی را اعمال کنند.

‌K67 معاف از مالیات حدود 800 دلار / تن CIF معامله شد

با نگاهی به مبداهای معاف از گمرک، فروشندگان قیمت های 850 دلار در هر تن یا بالاتر را برای ماه دسامبر هدف گذاری کردند. با این حال، این اهداف بیهوده بود. با توجه به افزایش مقاومت فروشندگان، تامین کنندگان بیشتری مجبور شدند از پیشنهادات خود در ابتدای ماه عقب نشینی کنند.

محدوده معاف از گمرک K67 بین 790-830 دلار در هر تن بر اساس CIF ترکیه، نقدی ارزیابی شد، با کاهش 10 دلاری در هر تن در انتهای بالاتر نسبت به هفته گذشته. برخی از تولیدکنندگان اروپایی در ابتدای دسامبر تخفیف های بیشتری را برای قیمت های خود اعمال کردند و پیشنهادات خود را به حدود 820 دلار در هر تن CIF رساندند. یکی از تولیدکنندگان اروپایی اظهار داشت: «هدف فروش اولیه ما در حدود 850 دلار/تن CIF با مقاومت شدید خریداران مواجه شد، بنابراین مجبور شدیم به تدریج قیمت‌های خود را کاهش دهیم. بیشتر پیشنهادات متقابل تا 800 دلار در تن بود که فشار بیشتری را بر فروشندگان در منطقه وارد کرد. در واقع، محصول مکزیکی K67 با ATR با کاهش 10 تا 20 دلاری در هر تن نسبت به ماه گذشته به قیمت 800 دلار/تن CIF معامله شد.

‌K67 مصری در برخی موارد برای خریدهای بزرگ با قیمت 800 دلار CIF در هر تن در دسترس است. علاوه بر این، یک تاجر گفت: «ما فکر می‌کنیم که اگر مصرف‌کنندگان در مقیاس بزرگ پیشنهادات متقابل قوی ارائه دهند، ممکن است بتوانند کالاهای اروپایی را با قیمت 800 دلار در تن، تنظیم شده برای CIF، بر اساس نقدی، تهیه کنند. وی گفت: با توجه به رکود تعطیلات در منطقه، برخی از فروشندگان سعی کردند با قیمت های تهاجمی فروش خود را در بازارهای صادراتی افزایش دهند.

ارسال نظر