کد خبر : 47169

بازیکنان ترکیه رویکرد محتاطانه ای اتخاذ می کنند، زیرا شرکت های PVC پس از دو ماه رشد می کنند

بازیکنان ترکیه رویکرد محتاطانه ای اتخاذ می کنند، زیرا شرکت های PVC پس از دو ماه رشد می کنند

پتروتحلیل-قیمت پی وی سی در ماه نوامبر به دنبال کاهش مداوم در دو ماه قبل به سمت افزایش رفت. رشد محتاطانه در فروشگاه های آسیایی و کاهش دسترسی به محموله های ایالات متحده و اروپا، موضع محکم تر فروشندگان را تقویت کرد. در این میان، بازیگران در مورد پایداری استحکام اخیر در ترکیه به دلیل چشم‌انداز مه‌آلود تقاضا در بخش‌های مشتقه تردید داشتند.

معامله گران تخصیص محدود را گزارش می دهند

این احساس در سمت فروشندگان در این هفته ثابت ماند زیرا حاشیه های کم باعث شد تولیدکنندگان پی وی سی اروپایی حجم صادرات خود را برای ماه نوامبر کاهش دهند. به طور مشابه، قیمت های ایالات متحده خواهان بیشتری به دست آورد زیرا خریدهای قبلی در اواخر سه ماهه سوم به تامین کنندگان کمک کرد تا فشار سهام خود را تا حدودی کاهش دهند و موضع محکم تری اتخاذ کنند.

همانطور که خریداران تایید کردند، یک تولیدکننده بزرگ، به نام Kem One، از بازار خارج شد. طبق نامه ای که به مشتریان ارسال شده است، این شرکت تولید کلر و سود سوزآور خود را در فرانسه از 10 نوامبر به دلیل سودآوری پایین و تقاضای ضعیف کاهش خواهد داد. یکی از بازیکنان استدلال کرد: "ما معتقدیم که نگرانی های تقاضا در میان مدت باعث می شود تولیدکنندگان PVC فعالیت های خود را کاهش دهند، چه رسد به حاشیه های ضعیف آنها در میان هزینه های فعلی."

ارسال نظر