کد خبر : 35014

ضعف تقاضای پلی اتیلن ها ادامه دار می شود؟

ضعف تقاضای پلی اتیلن ها ادامه دار می شود؟

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن ها در تاریخ ۱۳ می در منطقه جی سی سی، خاورمیانه و پاکستان ثابت ماندند، اما در هندوستان با کاهش روبه رو شدند.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در منطقه جی سی سی در این تاریخ در محدوده ۱۲۱۰ تا ۱۲۴۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است.

همچنین قیمت این کالا در خاورمیانه در محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. در پاکستان هم قیمت این کالا در محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلار ثابت ماند، اما در هندوستان با ۴۰ دلار کاهش به رقم ۱۱۶۰ تا ۱۱۹۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در تاریخ ۱۳ می در منطقه جی سی سی در محدوده ۱۱۸۰ تا ۱۲۰۰دلار در هر تن سی اف آر ثابت ماند. قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در خاورمیانه ۱۱۷۰ تا ۱۲۰۰دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل ثابت بوده است. در پاکستان هم قیمت این کالا در محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است، اما در هندوستان قیمت این کالا با ۳۰ دلار کاهش روبه رو شد، به طوری که به رقم ۱۱۷۰ تا ۱۱۹۰ در هر تن سی اف آر رسید.

در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین بادی نیز در منطقه جی سی سی بدون تغییر در محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰دلار در هر تن سی اف آر قرار گرفت. در خاورمیانه هم قیمت پلی اتیلن سنگین بادی بدون تغییر ۱۱۹۰ تا ۱۲۱۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است. اما قیمت پلی اتیلن سنگین بادی در هندوستان و پاکستان به ترتیب با افت ۳۰ و ۱۰ دلاری روبه رو شد و در محدوده ۱۱۷۰ تا ۱۱۹۰ و ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش قرار گرفت.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی در هندوستان با افت ۳۰ دلاری مواجه شد و به رقم ۱۱۷۰ تا ۱۱۹۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

قیمت پلی اتیلن سبک خطی فیلم نیز در تاریخ ۱۳ می در منطقه جی سی سی و خاورمیانه ثابت ماند، اما در پاکستان و هندوستان ۱۰ و ۴۰ دلار افت کرد.

در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سبک خطی در محدوده ۱۱۸۰ تا ۱۲۱۰ ، در خاورمیانه ۱۱۹۰ تا ۱۲۰۰ و در پاکستان نیز ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ و در هندوستان نیز ۱۱۸۰ تا ۱۲۰۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

در منطقه جی سی سی و خاورمیانه بازار پلی اتیلن ها با ثبات روبه رو بوده و چشم انداز خوشبیانه ای نیز قابل تصور نیست؛ چرا که تقاضا ضعیف است و ماه رمضان نیز از ابتدای ژوئن آغاز خواهد شد، از این رو اکثر تامین کنندگان احتمال می دهند در شرایط محتاطانه ای قرار داشته باشند، این در حالی است که به گفته آنها اگر تقاضا همچنان ضعیف باقی بماند در ماه ژوئن شاهد کاهش قیمت ها نیز خواهیم بود.

pe13may

۱۳may.pe

ارسال نظر