کد خبر : 34321

نکات برجسته بازار پلیمر چین

نکات برجسته بازار پلیمر چین

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن در ھفته گذشته برای تمامی گریدھا در بازار چین ، ۱۰ الی ۲۰ دلار افزایش یافت. نکات برجسته بازار چین عبارتند از : ۱)افزایش پیشنھادات محصولات وارداتی در نتیجه کاھش میزان عرضه ۲) پایین بودن حجم معاملات با توجه به تمایل خرید ضعیف ۳)دورنمای راکد بازار به علت مخالفت خریداران نسبت به افزایش قیمت ھا

SHUTDOWN ھای متوالی و در نتیجه کاھش میزان محصولات برخی از تولید کنندگان خاور میانه و آسیای جنوب شرقی ،منجر به کاھش حجم محموله ھای وارداتی ماه آوریل گردید و این امر در حمایت قیمت ھای ھفته گذشته نقش بسزایی داشت. در چنین شرایطی و ھم راستا با بالا بردن قیمت ھای برخی از فروشندگان داخلی بازار،اکثر توزیع کنندگان اقدام به بالا بردن پیشنھادات خود نمودند.

اگرچه حجم معاملات با توجه به پایین بودن تمایل خرید ،اندک بود.دور نمای بازار مثبت نمی باشد. علت اصلی این امر مربوط به مقاومت خریداران نسبت به افزایش قیمت ھا و ھمچنین انتظار بھبود و بالا رفتن شرایط عرضه،بعد از استارت و در سرویس قرار گرفتن واحد ھای تولیدی در ماه آوریل عنوان می گردد.به عقیده فعالان بازار قیمت ھا در ھفته ھای آتی روند نزولی خواھند داشت.

ارسال نظر