کد خبر : 31883

ریزش قیمت پلی اتیلن ها در جنوب شرق آسیا

ریزش قیمت پلی اتیلن ها در جنوب شرق آسیا

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن ها در تاریخ ۱۸ دسامبر در چین ثابت ماند، اما در جنوب شرق آسیا افت کردند.

به گزارش «پتروتحلیل»، در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سبک فیلم ۱۰۷۰ تا ۱۱۳۰ دلار در هر تن سی اف آر چین گزارش شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در این تاریخ با افت ۲۰ دلاری به مرز ۱۰۶۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر جنوب شرق آسیا رسید.

همچنین قیمت این کالا در جنوب شرق آسیا با گمرکی نیز ۲۰ دلار افت داشته و در محدوده ۱۰۶۰ تا ۱۰۸۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است، در جنوب شرق آسیا قیمت پلی اتیلن سبک فیلم بدون گمرکی ۱۱۲۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار افت کرده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سبک خطی در چین نیز روندی ثابتی نسبت به هفته قبل داشت و در محدوده ۱۰۳۰ تا ۱۰۷۰ دلار در هر تن سی اف آر ماند.

قیمت این کالا در جنوب شرق آسیا با ۳۰ دلار افت به رقم ۱۰۵۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

همچنین در این تاریخ در جنوب شرق آسیا قیمت پلی اتیلن سبک خطی با گمرکی ۱۰۵۰ تا ۱۰۸۰ دلار در هر تن سی اف آر و غیر گمرکی ۱۱۲۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن اعلام شده که نسبت به هفته قبل به ترتیب ۳۰ و ۱۰ دلار افت داشته است.

در همین حال در تاریخ ۱۸ دسامبر قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در چین نیز در محدوده ۱۰۲۰ تا ۱۱۰۰ دلار در هر تن سی اف آر ثابت ماند.

قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در جنوب شرق آسیا هم در محدوده ۱۰۵۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

در این منطقه قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم با گمرکی ۱۰۵۰ تا ۱۰۸۰ دلار در هر تن و غیرگمرکی نیز ۱۱۲۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که روندی منفی نسبت به هفته قبل داشته است.

در این تاریخ پلی اتیلن سنگین تزریقی در چین نیز ثابت مانده و در محدوده ۹۳۰ تا ۹۶۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

در جنوب شرق آسیا نیز قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی ۱۰۵۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است. در این منطقه قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی با گمرکی ۱۰۵۰ تا ۱۰۸۰دلار و غیر گمرکی ۱۱۲۰ ۱۱۴۰ تا ۱۰۸۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل افت کرده است.

پلی اتیلن سنگین بادی نیز در چین در محدوده قیمتی ۹۷۰ تا ۱۰۲۰ دلار در هر تن سی اف آر در تاریخ ۱۸ دسامبر ثابت ماند. قیمت این کالا در جنوب شرق آسیا ۱۰۵۰ تا ۱۱۵۰ دلار اعلام شده است. قیمت پلی اتیلن سنگین بادی با گمرکی نیز ۱۰۵۰ تا ۱۰۸۰ دلار و غیرگمرکی هم ۱۱۲۰ تا ۱۱۵۰ دلار در هرتن سی اف آر گزارش شده است.

ارسال نظر