کد خبر : 47186

پنجره واردات PP در بحبوحه افزایش نرخ حمل و نقل در چین بسته شد

قیمت پیشنهادی هموپلیمرهای PP خاورمیانه به 870 دلار در هر تن CFR چین از هفته گذشته به دلیل مشکلات لجستیکی در دریای سرخ رسیده است…

پنجره واردات PP در بحبوحه افزایش نرخ حمل و نقل در چین بسته شد

پتروتحلیل- افزایش نوسانات در نرخ‌های حمل‌ونقل منجر به بسته شدن کامل پنجره واردات PP شده است که منجر به تغییر به سمت ذخیره مجدد مواد داخلی در بازار PP چین شده است. اگرچه به دلیل تولید داخلی کافی و تقاضای کمتر از حد انتظار که مشکلات واردات را جبران می کند، متعادل مانده است، اما این وضعیت باعث نگرانی در مورد هزینه های حمل و نقل مواد شده است.

قیمت PP بر اساس CFR چین در این هفته بدون تغییر است. قیمت پیشنهادی هموپلیمرهای PP خاورمیانه به 870 دلار در هر تن CFR چین از هفته گذشته به دلیل مشکلات لجستیکی در دریای سرخ رسیده است. با این حال، پنجره واردات در بحبوحه افزایش نرخ حمل و نقل بسته است. نرخ های نوسان حمل و نقل و تقاضای ضعیف، بازیگران بازار را به تعویق خرید واردات ترغیب می کند. فعال ترین معاملات آتی PP برای تحویل در ماه مارس در بورس کالای دالیان چین در هفته جاری با کاهش 180 یوان در هر تن (25 دلار در هر تن) در هفته به 7195 یوان / تن (تقریباً 1007 دلار در هر تن) EXW رسید.

تقاضای PP تقریباً مانند اکنون خواهد بود یا با توجه به جشن های سال نو قمری کمی بیشتر می شود. بازیگران بازار بیشتر پلیمر را در داخل تامین می کنند. عرضه احتمالاً کافی خواهد بود. قیمت PP احتمالاً به دلیل عرضه محدود از خاورمیانه و هزینه های تولید بالاتر، 5 تا 15 دلار در تن افزایش می یابد.

ارسال نظر