کد خبر : 38897

انتظار بهبود جزیی در بازار پی وی سی

انتظار بهبود جزیی در بازار پی وی سی

پتروتحلیل- قیمت پی وی سی در آسیا و تاریخ ۶ ژانویه روندی ثابت داشت.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پی وی سی در تاریخ یاد شده در منطقه جی سی سی ۸۹۰ تا ۹۱۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است که نسبت به هفته قبل روندی ثابت داشت.

همچنین در خاورمیانه هم قیمت پی وی سی در محدوده ۹۰۰ تا ۹۲۰ دلار در هر تن سی اف آر ثابت ماند. در پاکستان و هندوستان هم در تاریخ یاد شده قیمت پی وی سی در محدوده ۹۲۰ تا ۹۶۰ دلار در هر تن سی اف آر عنوان شده است.

در همین حال قیمت پی وی سی بدون تغییر در بازار شرق خاورمیانه باقی ماند، این در حالی است که خریداران هندی نیز برای فوریه پیشنهادات خود را تغییر نداده اند و به نظر می رسد در سال جدید بازار پی وی سی در شرق خاورمیانه آرام باقی بماند. در همین حال برخی از فعالان بازار تا حدودی به چشم انداز سال جدید خوشبین هستند.

یک تولیدکننده منطقه ای هم لیست قیمت های خود را بدون تغییر نسبت به دسامبر اعلام کرده است، اما با این حال بازار با محدودیت هایی روبه رو است، این در حالی است که تقاضای داخلی در عربستان قوی است.

در جنوب آسیا هم بازار واردات کلیدی هند همچنان گرفتار تقاضای ضعیف است. با این حال برخی از فعالان بازار انتظار بهبود جزیی در خریدهای پی وی سی دارند. از سوی دیگر بازیکنان بازار در انتظار اعلام قیمت پی وی سی از سوی فرموسای تایوانی هستنند، این در حالی است که پیش بینی می شود همچنان قیمت ها با توجه به ضعف بازار چین، روندی نزولی داشته باشد.

ارسال نظر