کد خبر : 47101

افزایش غیرمنتظره قیمت پی وی سی فورموسای تایوانی، بازار را متعجب کرد

از جمله دلایلی که برای افزایش قیمت این شرکت بزرگ تایوانی ذکر شد، دومین خط تولید پی وی سی آن در Renwu از 18 ژوئن تا 4 ژوئیه متوقف بود. علاوه بر این، کارخانه Mailiao آن قرار است در ماه آگوست تحت یک تعطیلی سالانه تعمیر و نگهداری دو هفته ای قرار گیرد…

افزایش غیرمنتظره قیمت پی وی سی فورموسای تایوانی، بازار را متعجب کرد

پتروتحلیل-بازارهای پی وی سی در آسیا به دلیل بیانیه قیمت گذاری قوی و غیرمنتظره توسط فورموسای تایوانی که پیشنهادات مربوط به تخصیص آگوست خود را در اوایل روز سه شنبه 60 دلار به ازای هر تن به خریداران آسیایی در سراسر جهان افزایش داد، بهبود یافته است. این افزایش پس از چهار ماه متوالی کاهش قیمت صورت گرفت.

افزایش غیرمنتظره توسط شرکت فورموسای تایوانی

یک تاجر هندی گفت: بازارها عمدتاً انتظار افزایش قیمت به اندازه ای را که شرکت های بزرگ اعلام کرده بودند، نداشتند. «ما فکر می‌کردیم که به احتمال زیاد یک تغییر برای اوت خواهد بود. به هر حال، اکثر بازیکنان هرگز فکر نمی‌کردند که فورموسا قیمت‌ها را به بالای 800 دلار در تن افزایش دهد.»

با این حال، بازیکنان گفتند که بیشتر تخصیص های تایوانی مدت کوتاهی پس از دریافت اعلان ها فروخته شد. یکی دیگر از بازیگران هندی گفت: "تخمین این است که شرکت بزرگ ممکن است حدود 18000 تن را به هند اختصاص داده باشد، اما ما ممکن است بعداً از حجم دقیق آن مطلع شویم." به گفته وی، پاسخ قوی به پیشنهادات ماه گذشته با قیمت 20 تا 30 دلار در هر تن کمتر از ژوئن می‌توانست شرکت بزرگ را جسور کند.

بازیکنان به چرخش در کارخانه های تایوانی اشاره می کنند

از جمله دلایلی که برای افزایش قیمت این شرکت بزرگ تایوانی ذکر شد، دومین خط تولید پی وی سی آن در Renwu از 18 ژوئن تا 4 ژوئیه متوقف بود. علاوه بر این، کارخانه Mailiao آن قرار است در ماه آگوست تحت یک تعطیلی سالانه تعمیر و نگهداری دو هفته ای قرار گیرد.

پیشنهادات PVC چینی و آمریکایی افزایش را دنبال می کنند

در این هفته، پیشنهادات چینی CIF هند به مبلغ 820-840 دلار در هر تن برجسته شد، اگرچه اکثر بازیکنان به دلیل مالیات حفاظتی احتمالی که برای PVC با محتوای VCM باقیمانده بیش از 2 قسمت در میلیون اعمال می شود، کالاهای چینی را ترجیح نمی دهند. چند ماه پیش، اجرای مالیاتی که می تواند بر واردات پی وی سی از چین به ویژه پی وی سی بر پایه کاربید تأثیر بگذارد، در هند در دستور کار قرار گرفت.

سطوح اخیر FAS هوستون، که 30 تا 40 دلار در هر تن بیشتر از ماه قبل گزارش شده است، به این معنی است که کالاهای ایالات متحده به هند احتمالا بالاتر از سطح اوت تولید کننده پیشرو تایوانی قرار می گیرند. مدت کوتاهی پس از اعلام قیمت ها، یک فروشنده برجسته کره جنوبی پیشنهاداتی را به خریداران هندی حدود 820 دلار در هر تن CIF گزارش داد. سطح مورد نظر مطابق با رقم اعلام شده توسط تولیدکننده پیشرو تایوانی برای ماه اوت است.

ارسال نظر