کد خبر : 47097

در هند، باران های موسمی بازارهای PP و PE را در ماه جولای بیشتر کاهش داد

بازارهای پلی الفین هند سال را با قدرت شروع کردند، اما از ماه مارس دچار کسادی شدند. از آن زمان، افزایش عرضه از خاورمیانه و انحراف بیشتر کالاهای چینی به این کشور به دلیل کاهش در چین، قیمت ها را بر اساس CIF هند در روند نزولی نگه داشته است.

در هند، باران های موسمی بازارهای PP و PE را در ماه جولای بیشتر کاهش داد

پتروتحلیل-قیمت های پلی اتیلن و پلی اتیلن وارداتی در هند با کاهش بیشتر تقاضا در ماه ژوئیه نسبت به ماه قبل، به کاهش ادامه داد. با وجود تلاش برخی از فروشندگان برای افزایش قیمت، خریداران همچنان انتظار تخفیف های بیشتری را داشتند. اگرچه بادهای موسمی تا ژوئن شروع ضعیفی داشتند، اما در هفته های بعد شدت یافتند و نیاز به پلی الفین را پایین نگه داشتند. کند شدن اقتصادهای آسیایی و غربی نیز بر روحیه بازار تأثیر گذاشت.

بازارهای پلی الفین هند سال را با قدرت شروع کردند، اما از ماه مارس دچار کسادی شدند. از آن زمان، افزایش عرضه از خاورمیانه و انحراف بیشتر کالاهای چینی به این کشور به دلیل کاهش در چین، قیمت ها را بر اساس CIF هند در روند نزولی نگه داشته است. باران های موسمی آخرین بار به عوامل ضعیف اضافه شد.

قیمت ها به روند نزولی خود ادامه دادند

فعالان بازار گزارش دادند که نوع فیلم وارداتی PE با چگالی کم (LDPE) حدود 20 تا 30 دلار در هر تن نسبت به سطح اواسط ژوئن کاهش یافت و اکنون در CIF هند با قیمت 930 تا 970 دلار در هر تن معامله می شود. سطوح مشابهی برای نوع فیلم پلی اتیلن با چگالی کم خطی (LDPE) ثبت شد که قیمت ها از سطح اواسط ژوئن980-1010 دلار در تن کاهش یافت. با این حال، قیمت فیلم‌های HDPE وارداتی عمدتاً در سطوح ثبت شده در اواسط ماه گذشته باقی ماند و قیمت‌های پایانی پایین‌تر تنها 10 دلار در هر تن کاهش یافت و به 970-1010 دلار در هر تن رسید. یک تاجر مستقر در دهلی گفت: «پیشنهادات رقابتی از مبداهای مختلف برای PP و PE به هند وجود دارد، از جمله تولیدکنندگان کره جنوبی، ویتنامی، تایلندی و آمریکای جنوبی». این تاجر افزود: «با این حال، به نظر می رسد بازار خریدار است و بازیکنان عمدتاً چانه زنی می کنند. این تاجر در ادامه به کیفیت متوسط ​​کالاهای عرضه شده به کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این کالاها بازار را نیز پایین آورده است.

در همین حال، قیمت های PP رافیا هموپلیمر وارداتی به کمتر از 900 دلار در هر تن رسید. بازیگران بازار قیمت هومو پی پی رافیا را 880-920 دلار در هر تن بر اساس CIF هند، بر مبنای نقدی، در مقایسه با 900-940 دلار در هر تن که یک ماه پیش ثبت شده بود، ارائه کرده اند. قیمت تزریق کوپلیمر بلوک PP 880-940 دلار در هر تن بود که ماهانه 100-110 دلار در هر تن کاهش داشت.

ارسال نظر