کد خبر : 40364

چشم انداز بازار مثبت پی وی سی در ایران

تولیدکنندگان آسیایی با توجه به موقعیت های موجود در ماه سپتامبر در حال آماده کردن پیشنهادهای تازه خود برای اکتبر هستند، از این رو پیش بینی می شود قیمت های ماه اکتبر با 50 تا 60 دلار افزایش نسبت به سپتامبر اعلام شود که با توجه به کشش بازارهای مختلف متفاوت خواهد بود

چشم انداز بازار مثبت پی وی سی در ایران

پتروتحلیل- بیشتر فعالان بازار پی وی سی در انتظار اعلام قیمت های تحویل ماه اکتبر هستند و عرضه کنندگان آسیایی عرضه های خود را کاهش دادند.

به گزارش «پتروتحلیل»، تولیدکنندگان کشور آمریکا هنوز به مدار تولید باز نگشته اند و قیمت در آن منطقه نیز در حال افزایش است.

این در حالی است که تولیدکنندگان آسیایی با توجه به موقعیت های موجود در ماه سپتامبر در حال آماده کردن پیشنهادهای تازه خود برای اکتبر هستند، از این رو پیش بینی می شود قیمت های ماه اکتبر با 50 تا 60 دلار افزایش نسبت به سپتامبر اعلام شود که با توجه به کشش بازارهای مختلف متفاوت خواهد بود.

در ماه سپتامبر فروشندگان آسیایی پی وی سی را با رقم 940 دلار به صورت CFR چین فروختند. برخی از تولیدکنندگان آسیایی در این هفته قیمت های پیشنهادی خود را برای بازار هندوستان 1050 دلار اعلام کردند تا عکس العمل خریداران را بسنجند و تاکنون مشخص شده است که خریداران تمایل دارند برای ماه اکتبر PVC را با قیمت های بالای 1030 دلار خریداری کنند.

از این رو پیش بینی می شود در صورت پذیرش قیمت های بالای 1030 دلار توسط خریداران هندی قیمت پایه پی وی سی در ایران نیز در هفته ابتدایی مهرماه افزایش چشمگیری را تجربه کند و به سطوح قیمتی بیش از 3 هزار و 550 تومان و یا حتی بالاتر از آن برسد.

به نظر می رسد قیمت پایه پی وی سی در هفته جاری نیز روندی افزایشی در بازار ایران داشته باشد.

ارسال نظر