کد خبر : 35587

«نویدزرشیمی» بیشترین پلی پروپیلن را فروخت

«نویدزرشیمی» بیشترین پلی پروپیلن را فروخت

پتروتحلیل- پتروشیمی نویدزرشیمی امروز توانست بیشترین حجم فروش را در گروه پلی پروپیلن ها به خود اختصاص دهد.

به گزارش «پتروتحلیل»،این پتروشیمی توانست ۱۶۳۸ تن پلی پروپیلن نساجی و فیلم با قیمت پایه به فروش برساند.

پلی پروپیلن جم هم با ۱۴۹۶ تن فروش پلی پروپیلن نساجی و شیمیایی در رده بعدی قرار دارد. در همین حال پتروشیمی مارون ۱۴۵۲ تن پلی پروپیلن نساجی و شیمیایی و پلی نار هم ۷۴۰ تن پلی پروپیلن نساجی فروختند.

به این ترتیب عرضه ۴۴۰ تنی پلی پروپیلن شیمیاییMR230C مارون ۱۱۶۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۷۳۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۵۶ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن نساجی Z30S این مجتمع هم ۱۰۱۲ تن عرضه و ۱۵۶۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزارو ۱۴۵ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۱۶۴ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی RP340R پلی پروپیلن جم هم امروز به میزان ۱۰۱۲ تن عرضه و ۲۲۴۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۳۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۴۲ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی پروپیلن نساجی ZH550J نویدزرشیمی با حجم ۱۲۶ تن و با قیمت پایه ۳ هزار و ۱۴۵ تومان فروخته شد، پلی پروپیلن فیلم ZH525J این مجتمع هم با حجم ۱۵۱۲ تن و قیمت پایه ۳ هزار و ۱۷۸ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن نساجی HP552R، پلی پروپیلن شیمیایی EP440L، پلی پروپیلن شیمیایی EP548R و پلی پروپیلن نساجی HP510L جم هم به ترتیب با حجم های ۱۵۴، ۲۲، ۱۱۰ و ۳۳۰ تن و با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

پتروشیمی پلی نار هم توانست ۷۴۰ تن از پلی پروپیلن های نساجی خود را با قیمت پایه به فروش برساند. حجم عرضه این مجتمع ۱۸۰۰ تن پلی پروپیلن نساجی بود.

این در حالی است که در هفته جاری قیمت پایه پلی پروپیلن ها ۱۴۰ تومان کاهش یافت و در بازارهای جهانی نیز در تاریخ ۱۰ژوئن در منطقه جی سی سی و خاورمیانه روند قیمت ها همچنان منفی بود، در پاکتسان و هندوستان نیز قیمت ها ثابت ماند. پلی پروپیلن های فیلم ۳۰ دلار در منطقه جی سی سی و خاورمیانه کاهش نرخ داشتند، فیر و رافیا نیز ۲۰ دلار نسبت به هفته قبل ارزان شدند.

در همین حال وکیوم باتوم و لوب کات سنگین پالایش نفت تهران هم باقیمت پایه امروز مورد معامله قرار گرفتند، به طوری که ۳ هزارتن لوب کات سنگین با قیمت ۷۳۷ تومان و ۳۰۰ تن وکیوم باتوم با قیمت ۴۶۸ تومان فروخته شد.

وکیوم باتوم پالایش نفت بندرعباس هم با حجم ۲۰۰ تن و قیمت پایه ۴۹۲ تومان مورد معامله قرار گرفت و بخشی از تناژ عرضه آن وارد سیستم مچینگ شد.

ارسال نظر