کد خبر : 34082

پلی پروپیلن های آسیایی گرفتار عرضه محدود

پتروتحلیل- قیمت پلی پروپیلن در تاریخ آول آوریل در جنوب شرق آسیا و چین روندی افزایشی یافت. البته در چین رشد قیمت ها نسبت به جنوب شرق آسیا کمتر بود.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی پروپیلن فیلم (BOPP) در تاریخ یاد شده به صورت همه منظوره و بدون گمرکی در جنوب شرق آسیا ۴۰ دلار افزایش داشت و در محدوده ۱۰۵۰ تا ۱۱۳۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

همچنین پلی پروپیلن فیلم (BOPP) در جنوب شرق آسیا با گمرکی هم ۱۰۵۰ تا ۱۰۹۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که ۴۰ دلار نسبت به هفته قبل رشد کرده است. قیمت این کالا در چین نیز روندی صعودی داشته و در محدوه ۹۹۰ تا ۱۰۳۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که ۲۰ دلار افزایش داشته است.

در همین حال قیمت پلی پروپیلن فیلم (ipp) به صورت همه منظوره، با گمرکی و بدون گمرکی در جنوب شرق آسیا با رشد ۵۰ دلاری روبه رو شد، به این ترتیب قیمت این کالا به صورت همه منظوره در محدوده ۱۰۸۰ تا ۱۱۵۰ دلار در هر تن سی اف آر و باگمرکی نیز ۱۰۸۰ تا ۱۰۹۰ و بدون گمرکی هم ۱۱۴۰ تا ۱۱۵۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در تاریخ یاد شده قیمت پلی پروپیلن تزریقی نیز به صورت همه منظوره و در جنوب شرق آسیا به ۱۰۶۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید که ۵۰ دلار نسبت به هفته قبل رشد را نشان می دهد. قیمت این کالا در جنوب شرق آسیا با گمرکی ۱۰۶۰ تا ۱۰۷۰ و بدون گمرکی ۱۱۲۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که ۵۰ دلار رشد داشته است.

قیمت این کالا به صورت همه منظوره و در ویتنام نیز در محدوده ۱۰۶۰ تا ۱۰۸۰ دلار و در چین ۹۸۰ تا ۱۰۲۰ دلار در هر تن سی اف آر بوده که در ویتنام ۳۰ و در چین ۲۰ دلار نسبت به هفته قبل گران تر شده است.

در همین حال قیمت پلی پروپیلن رافیا در جنوب شرق آسیا نیز با رشد روبه رو شد، به طوری که قیمت این کالا به صورت همه منظوره با افزایش ۵۰ دلاری به رقم ۱۰۶۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید. قیمت این کالا با گمرکی ۱۰۶۰ تا ۱۰۷۰ و بدون گمرکی هم ۱۱۲۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل ۵۰ دلار رشد کرده است. در ویتنام و چین هم قیمت این کالا به ترتیب در محدوده ۱۰۶۰ تا ۱۰۸۰ و ۹۸۰ تا ۱۰۲۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که به ترتیب ۳۰ و ۲۰ دلار رشد داشته است.

در همین حال در تاریخ یاد شده قیمت پلی پروپیلن مشکی کوپلیمر به صورت همه منظوره و در جنوب شرق آسیا نیز با رشد ۵۰ دلاری به رقم ۱۱۲۰ تا ۱۱۹۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید. قیمت این کالا در جنوب شرق آسیا با گمرکی ۱۱۲۰ تا ۱۱۳۰ و بدون گمرکی ۱۱۷۰ تا ۱۱۹۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار رشد داشته است. همچنین قیمت این کالا در چین در محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۱۷۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل ۱۰ دلار رشد داشته است.

همچنین قیمت پلی پروپیلن Random کوپلیمر نیز در این تاریخ در جنوب شرق آسیا ۱۱۸۰ تا ۱۲۸۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که ۵۰ دلار رشد کرده است. قیمت این کالا در جنوب شرق آسیا و با گمرکی ۱۱۸۰ تا ۱۲۰۰ و بدون گمرکی ۱۲۵۰ تا ۱۲۸۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که ۵۰ و ۴۰ دلار رشد داشته است. همچنین قیمت این کالا در چین در محدوده ۱۱۸۰ تا ۱۲۶۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که ۸۰ دلار نسبت به هفته قبل گران شده است. به این ترتیب به جز پلی پروپیلن Random کوپلیمر مابقی پلی پروپیلن ها در چین با رشد کمتری روبه رو شدند. عرضه محدود یکی از دلایل رشد قیمت پلی پروپیلن در آسیا عنوان شده است.

۱aprilpp-1

ارسال نظر