کد خبر : 23877

بورس در انتظار خبرهای مثبت

boors

پتروتحلیل- در پایان معاملات امروز شاخص کل با افزایش ۱۳۷ واحدی به رقم ۶۱ هزار و ۴۳۴ واحد رسید. همچنین در بازار فرابورس شاخص آیفکس پس از رشد ۸ واحدی ۶۸۶ واحد شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، در بازار امروز با توجه به تصویب جزئیات طرح برجام در خانه ملت شاهد نشانه هایی از اقبال سهامداران حقیقی در اکثر نمادهای معاملاتی بودیم.

براساس این گزارش شرکت های پالایشی که روز خود را با معاملات منفی آغاز کرده بودند در دقایق پایانی با تقاضای خرید در محدوده مثبت همراه شدند که این امر موجب افزایش قیمت های پایانی نمادهای شاوان، شتران، شراز و شبندر شد. سرمایه گذاری صنعت نفت نیز با توجه به کاهش قیمت در چند ماه اخیر با تقاضای خرید روبرو شد و ۲٫۵ درصد رشد کرد.

نماد معاملاتی "شبهرن" به منظور برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده متوقف شد. پتروشیمی مارون با جابجایی سهامداران حقوقی خود ۲٫۳ درصد رشد کرد.

پتروشیمی آبادان و زاگرس بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص دادند و در پایان نماد "زاگرس" با صف خرید همراه شد. اما سه نماد پترول، شکربن و شپلی که همیشه مورد توجه نوسان گیرهای بازار قرار دارند امروز در محدوده مثبت معامله شدند.

ارسال نظر