کد خبر : 46552

همکاری شرکت سابک عربستان سعودی در تولید درپوش‌های بازیافتی

همکاری شرکت سابک عربستان سعودی در تولید درپوش‌های بازیافتی

پتروتحلیل-شرکت سابک، تولیدکننده پتروشیمی سعودی با شرکت ایتالیایی Gualapack، تولیدکننده بسته‌بندی انعطاف‌پذیر، و شرکت انگلیسی Ella's Kitchen، تولیدکننده غذای کودکان، همکاری‌ای را ترتیب داده‌اند تا در طی آن درپوش‌هایی از پسماند پلاستیک بازیافتی تولید کنند.

مواد بازیافتی برای تولید درپوش با استفاده از پلیمرهای مدور معتبر از مجموعه پلاستیک‌های مدور Trucircle شرکت سابک، و همچنین پلاستیک‌های بازیافتی از پسماند پسا مصرف‌کننده تهیه شده است. شرکت Gualapack از رزین‌های پلیمر بازیافتی سابک اقدام به تولید درپوش کرده، و این درپوش‌ها توسط شرکت Ella's Kitchen برای بطری‌های غذای کودکان استفاده خواهد شد.

این درپوش‌های جدید در بیش از 3.5 میلیون بطری از محصولات غذایی کودکان شرکت Ella's Kitchen در بریتانیا از ژانویه 2022 به کار گرفته خواهد شد. استفاده از این درپوش‌ها به شرکت Ella's Kitchen کمک خواهد کرد تا به هدف 2024 خود، یعنی تبدیل تمام بسته‌بندی‌های خود به مواد بازیافتی، نزدیک‌تر شود.

شرکت سابک در سال گذشته در طی همکاریکه با شرکت مایکروسافت داشت، موفق به تولید ماوس کامپیوتر از پلاستیک‌های بازیافتی اقیانوس شد

ارسال نظر