کد خبر : 46508

تکمیل فروش اولین محموله‌ پلی‌اتیلن بازیافتی شرکت شورون فیلیپس آمریکا

تکمیل فروش اولین محموله‌ پلی‌اتیلن بازیافتی شرکت شورون فیلیپس آمریکا

پتروتحلیل-تولیدکننده پتروشیمی آمریکایی، شورون فیلیپس کمیکال اولین فروش تجاری محصول پلی‌اتیلن بازیافتی خود با نام Marlex Anew را به پایان رساند.

این شرکت از فناوری بازیافت پیشرفته برای فرآیند پیرولیز نفت، خوراکی حاصل شده از پلاستیک‌ها برای تولید پلی‌اتیلن بازیافتی استفاده کرده است. بگفته مقامات شرکت، فرآیند بازیافت این پلاستیک‌ها سخت‌تر است.

آن‌ها اولین بار از برنامه بازیافتی پیشرفته خود در اکتبر 2020 پرده برداشته، و تحت گواهی پایداری بین‌المللی و گواهی کربن و همچنین گواهی سیستم پایداری صنعتی قرار گرفتند.

شورون فیلیپس حجم تولیدات خود را افزایش داده و قراردادهای طولانی‌مدتی برای عرضه خوراک خود منعقد کرده است. آن‌ها همچنین در حال کار با پالایشگاه شورون آمریکا برای فرآیند پیرولیز نفت در پالایشگاه پسکگولا در می‌سی‌سی‌پی هستند. این امر به شرکت شورون فیلیپس این اجازه را خواهد داد تا خوراک خود را از پسماند پلاستیک به دست آورده و فرآیند تولید پلی‌اتیلن بازیافتی خود را ادامه دهد.

مدیر تولید شورون کریس کوت گفت: «میزان پیرولیز نفت استفاده شده در دور آزمایشی تولیدات تقریباً با 2 میلیون گالن شیر برابر است.»

شرکت شورون فیلیپس برنامه دارد تا با همکاری با شرکت شورون مقاصد پایداری دو شرکت را جلو ببرند. فروش تجاری به شرکت کمک می‌کند تا اهداف پایداری خود را با تولید 1 میلیارد پوند در سال (453592 تن در سال) محصول پلی‌اتیلن بازیافتی Marlex Anew  تا سال 2030 پیش ببرد.

تولیدکنندگان پتروشیمی در سراسر جهان از طریق خلق پلیمرهای بازیافتی تعهد خود به اقتصاد دوار را تحکیم کرده‌اند. تولیدکننده پتروشیمی اروپایی اینئوس در این هفته با شرکت تولیدکننده بسته‌بندی‌های بازیافتی غذا، نکستلوپ، قراردادی منعقد کرد تا در کنار هم آمیخته‌های پلی‌پروپیلن هیبرید گرید غذا را با محتوای پلی‌پروپیلن بازیافتی تولید کنند.

ارسال نظر