کد خبر : 46107

برگزاری پانزدهمین دوره ی عرب پلاست در تاریخ 24 تا 27 آبان در مرکز تجارت جهانی دبی/آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت کنندگان ایرانی

برگزاری پانزدهمین دوره ی عرب پلاست در تاریخ 24 تا 27 آبان در مرکز تجارت جهانی دبی/آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت کنندگان ایرانی

پتروتحلیل-مدیر نمایشگاه عرب پلاست مشارکت در پانزدهمین دوره ی این رویداد در آبان ماه را ایمن توصیف کرد.

آقای رشید مباید، مدیر نمایشگاه عرب پلاست طی مصاحبه ای بیان کرد ما مفتخریم که برگزاری پانزدهمین دوره ی عرب پلاست را در تاریخ 15 الی 18 نوامبر( 24 الی 27 آبان ) در مرکز تجارت جهانی دبی اعلام کنیم. این تاریخ ها با دقت تمام انتخاب شده اند بطوریکه کشورها فرصت کافی آماده سازی برای این نمایشگاه را داشته باشند.

امارات متحده عربی امسال نمایشگاه هایGITEX و Gulfood در دبی ، IDEX در ابوظبی و نمایشگاه کتاب شارجه را با مشارکت قابل توجه در سطح ملی و بین المللی به نمایش گذاشته است. بازدید شخصی من از همه این نمایش ها این واقعیت را تأیید می کند که دولت در همکاری با سایر مقامات به صورت موفق عمل کرده است.

نمایشگاه های تجاری امارات همواره بهترین گزینه برای معرفی محصولات و خدمات در سطح داخلی و بین المللی بوده و عرب پلاست نیز پر مخاطب ترین نمایشگاه حوزه پلاستیک و پتروشیمی در خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی است.

وی در پاسخ به اینکه چگونه می توان به بازدیدکنندگان اطمینان داد که حضور در چنین رویدادهایی ایمن است، اعلام کرد امارات متحده عربی تا کنون پیشگام واکسیناسیون بیش از 9 میلیون نفر از ساکنان خود شده است و این کار همچنان ادامه دارد که این خود دلیل روشنی است که بگوئیم سفر به امارات متحده عربی ایمن است.

آقای مباید افزود در طول دوران پاندمی و همه گیری ویروس COVID-19 در جهان، دولت امارات متحده عربی به همراه وزارت بهداشت ، اداره بهداشت دبی و وزارت گردشگری و بازاریابی بازرگانی تمام اقدامات را انجام می دهند تا از امنیت سلامت بازدیدکنندگان اطمینان حاصل کنند و لازم بذکر است که این اقدامات از بالاترین استانداردهای جهانی برای برخوردارند.

شرکت بین المللی بیوتی اسکای به عنوان نمایندگی رسمی این رویداد بزرگ در ایران آخرین مهلت ثبت نام نمایشگاه عرب پلاست را 25 خرداد اعلام کرده است. به این ترتیب از متقاضیان برای حضور در نمایشگاه عرب پلاست 2021 تقاضا می شود با دبیرخانه نمایشگاه پلاست در ایران با شماره تلفن 09120248209 تماس و یا از طریق آدرس ایمیل info@iran-pavilion.com مکاتبه و جهت کسب اطلاعات تکمیلی از وب سایت عرب پلاست www.arabplast.info بازدید کنند.

 

ارسال نظر