کد خبر : 44358

بررسی واقعیت:آیا چین قیمت دلار در معاملات بورس کالا را لغو کرده است؟!

بررسی واقعیت:آیا چین قیمت دلار در معاملات بورس کالا را لغو کرده است؟!

پتروتحلیل-چین تصمیم گرفته است در معاملات بورس اوراق بهادار دلار را لغو کند و تصمیم گرفته است به جای دلار ، رسما با یوان چینی معامله کند. 

این خبر همچنین حاکی است که این بدان معنی است که دلار در تجارت چین غیرقابل استفاده است و دلار آمریکا به شدت در برابر یوان چینی قرار می گیرد و ممکن است بر بازارهای جهانی تأثیر بگذارد.

 این خبر چندروز قبل در برنامه بعد از ظهر انگلیسی بی بی سی جهانی مورد بحث قرار گرفت. 

این یک جنگ اقتصادی است که می تواند جهان را به سمت جنگ ویرانگر سوق دهد که اگر آمریکا در مقابل این تصمیم احمقانه رفتار کند ، نمی توان از آن غافل شد! چین 2021 جهان را رهبری خواهد کرد.

 در این گزارش همچنین آمده است: این رویای قدیمی چین است و آنچه را برای دهه ها یا بیشتر برای دستیابی به آن برنامه ریزی کرده بود. با این حال ، ما فهمیدیم که تصمیمی اتخاذ شده توسط چین گرفته نشده است  و scmp.com با استناد به تحلیلگران می گوید ، بانک مرکزی چین ممکن است دوباره در حال تغییر نرخ ارز یوان در برابر دلار آمریکا باشد تا از تهدید یک بحران مالی جلوگیری کند و در میان عدم قطعیت اقتصادی و اقتصادی ناشی از کرونا ، حس ثبات ایجاد کند.

 در حالی که بانک مرکزی هرگز علناً اعتراف نکرد که یوان را به دلار آمریکا گره می زند ، در شرایط فعلی ، چن یولو  ماه گذشته گفت که یوان در آینده در سطح 7 یوان نوسان خواهد کرد ، در این گزارش آمده است تحلیلگران با استناد به این گزارش اظهار داشتند که اظهارات چین نشانگر عدم تمایل پکن به تضعیف یوان با وجود چالش های اقتصادی است.

 

ارسال نظر