کد خبر : 41822

احتمال می‌رود تقاضای پلی استایرن ویتنام در سال 2019 از سوی جنگ تجاری و بخش اتومبیل تقویت شود

تقاضای پلی استایرن ویتنام در سال‌های اخیر، هرساله 15 تا 20 درصد افزایش‌یافته است

احتمال می‌رود تقاضای پلی استایرن ویتنام در سال 2019 از سوی جنگ تجاری و بخش اتومبیل تقویت شود

پتروتحلیل- رئیس شرکت Kim Hoang Long، دیوید اچ اس یو، در طی مصاحبه‌ای گفت: پیش‌بینی می‌شود تقاضای پلی استایرن ویتنام در سال 2019، از سوی جنگ تجاری که به بازار محصولات نهایی چینی آسیب می زند و بازار ویتنامی را بهبود می‌دهد، و همچنین به دلیل بخش در حال رشد اتومبیل، تقویت شود.

به گزارش «پتروتحلیل»، شرکت Kim Hoang Long توزیع‌کننده اصلی پلی استایرن و ای بی اس شرکت Chi Mei Corporation تایوان است.

او گفت: «تقاضای پلی استایرن ویتنام در سال‌های اخیر، هرساله 15 تا 20 درصد افزایش‌یافته است، و پیش‌بینی می‌کنیم که این روند ادامه پیدا کند، اما اگر جنگ تجاری شدیدتر شود، احتمال می‌رود که به رشد تقاضای ویتنام در سال آینده 5 تا 10 درصد اضافه شود.»

او ادامه داد، ازآنجایی‌که شرکت‌ها به دنبال به حداقل رساندن روابط خود با تعرفه‌های آمریکا بر محصولات نهایی چینی هستند، احتمال می‌رود که تقاضای پلی استایرن ویتنام در سه موج افزایش یابد.  

او اضافه کرد: «اولاً، سفارشات به ویتنام و دیگر کشورهای جنوب شرق آسیایی انتقال داده می‌شود، و ما در حال مشاهده این قضیه هستیم. دوما، در سال آینده، شرکت‌هایی که در این دو کشور ظرفیت بالایی دارند، ظرفیت محموله‌های ویتنامی خود را افزایش خواهند داد، درحالی‌که ظرفیت چین عمدتاً صرف تقاضای داخلی خواهد شد. سوما، احتمال دارد شرکت‌هایی که تا به امروز در ویتنام حضور نداشته‌اند، در این کشور کارخانه‌های جدیدی را احداث کنند، اما این امر زمان‌بر است.»

 

ارسال نظر