کد خبر : 40758

کمیسیون تجارت کره در سجونگ تصمیم گرفت؛

برنامه‌ کره‌ جنوبی برای اعمال عوارض ضد دامپینگ پلی اتیلن ترفتالات برای تایوان، تایلند و امارات

عوارض ضد دامپینگ برای شرکت‌های تایوانی به صورت آزمایشی برای هر تولیدکننده، ازجمله hinkon Material Technology Co، به میزان 68/8بوده است

برنامه‌ کره‌ جنوبی برای اعمال عوارض ضد دامپینگ پلی اتیلن ترفتالات برای تایوان، تایلند و امارات

پتروتحلیل- کمیسیون تجارت کره در سجونگ از تصمیم این کمیسیون برای اعمال عوارض ضد دامپینگ در بازه‌ی  3/67 تا 60/95 درصد برای تولیدکنندگان پلی اتیلن ترفتالات فیلم در تایوان، تایلند و امارات متحده‌ی عربی به مدت 5 سال خبر داد. 

به گزارش «پتروتحلیل»، عوارض ضد دامپینگ برای شرکت‌های تایوانی به صورت آزمایشی برای هر تولیدکننده، ازجمله hinkon Material Technology Co، به میزان 68/8بوده است. قرار است شرکت‌های A.J. Plast، Polyplex و سایر شرکت‌ها به ترتیب 3/71، 3/67 و 3/68 درصد عوارض ضد دامپینگ داشته باشند و سرانجام، تولیدکنندگان پلی اتیلن ترفتالات فیلم امارات هم باید بالاترین میزان عوارض را بدهند: یعنی 7/98، 60/95و 51/48درصد به ترتیب برای شرکت‌های Flex Middle East FZE، JBF RAK و سایر شرکت‌ها. 

بر اساس اظهارات کمیسیون تجارت کره که مسئولیت نظارت بر تجارت در این کشور را بر عهده دارد، وزیر اقتصاد کره اکنون وظیفه دارد به تصمیم نهایی در خصوص عوارض برسد و این کار تا سه ماه آینده انجام خواهد شد. 

این عوارض بعد از وارد آمدن برخی اتهامات وضع شدند مبنی بر اینکه این تولیدکنندگان باعث کاهش سود شرکت‌های داخلی تولیدکننده‌ی پلی اتیلن ترفتالات فیلم شده‌اند. 

فیلم پلی اتیلن ترفتالات عمدتاً در حوزه بسته‌بندی، در بطری و دیگر کاربردهای صنعتی استفاده می‌شود.

ارسال نظر