کد خبر : 40654

وقت خریدن برای تولیدکنندگان شیل؛

ترامپ، قانون فدرال محدودیت فلر را به تعویق انداخت

طبق اعلام دولت ترامپ با تعویق این قانون، از هزینه 110 میلیون دلاری تحمیلی بر تولید کنندگان جلوگیری می شود و در طی این مدت انتشار متان 175 هزارتن افزایش خواهد یافت که هزینه محیط زیستی حدود 26 میلیون دلار ایجاد خواهد کرد

ترامپ، قانون فدرال محدودیت فلر را به تعویق انداخت

پتروتحلیل- روز گذشته دولت آمریکا قانون محدودیت فلر و نشر متان در اراضی فدرال را تا 17 ژانویه 2019 به تعویق انداخت.

به گزارش «پتروتحلیل» به نقل از تجارت صنعت خلیج فارس، این قانون سال گذشته در دولت اوباما و با همکاری اداره مدیریت اراضی آمریکا و نهادهای محیط زیستی نهایی شده بود و قرار بود با اجرایی شدنش از هدر رفت گاز طبیعی در منابع تحت اراضی عمومی جلوگیری کند. تخمین زده می‌شد که اجرایی شدن این قانون از هزینه‌های جهانی محیط زیستی حدود 209 میلیون دلاری در سال جلوگیری کند.

اما دولت ترامپ معتقد است در شرایط فعلی اجرای چنین قانونی هزینه تولید کنندگان نفت و گاز ( خصوصاً تولید کنندگان شیل) را در مناطق فدرال افزایش می دهد و از رشد اشتغال جلوگیری می کند.

طبق اعلام دولت ترامپ با تعویق این قانون، از هزینه 110 میلیون دلاری تحمیلی بر تولید کنندگان جلوگیری می شود و در طی این مدت انتشار متان 175 هزارتن افزایش خواهد یافت که هزینه محیط زیستی حدود 26 میلیون دلار ایجاد خواهد کرد. 

دولت ترامپ با کاهش هزینه هر تن انتشار آلاینده  از 1100 دلار/ تن به 160 دلار/تن  به این محاسبات رسیده است و به نظر می رسد این اعداد دیگر نشانگر مقدار آسیب جهانی محیط زیست نباشند.

 

ارسال نظر