کد خبر : 40456

طی روز جاری انجام شد؛

معامله کد به کدی در «شفن»

معاملات هفته جاری بورس در حالی به پایان رسید که سهامداران و سرمایه گذاران حقوقی در نماد معاملاتی سهام پتروشیمی فناوران بیش از 437 هزار سهم را بین خود دست به دست کردند

معامله کد به کدی در «شفن»

پتروتحلیل- در جریان معاملات امروز بازار سهام در گروه پتروشیمی ها شاهد انجام معاملات انتقالی و در اصطلاح کد به کدی حقوقی ها در نماد «شفن» بودیم.

به گزارش «پتروتحلیل»، معاملات هفته جاری بورس در حالی به پایان رسید که سهامداران و سرمایه گذاران حقوقی در نماد معاملاتی سهام پتروشیمی فناوران بیش از 437 هزار سهم را بین خود دست به دست کردند.

این تعداد سهام که توسط 4 کد حقوقی عرضه شد، بیش از 90 درصد معاملات امروز را در بر گرفت و در مقابل 2 کد حقوقی خریدار این تعداد سهم بودند تا خرید حقوقی ها به بیش از 443 هزار سهم افزایش یابد.

شایان ذکر است در جریان معاملات امروز بازار سهام، «شفن» برای لحظاتی منفی شد اما در پی انجام این معامله انتقالی، قیمت سهم به دامنه نوسان بیش از 4 درصدی رشد کرد و در قیمت 21 هزار و 666 ریال متوقف شد.

گفتنی است حقیقی ها تنها 40 هزار و 358 سهم را خریداری کردند تا در مجموع ارزش معاملات این سهم به حدود 10 میلیارد و 474 میلیون ریال به ثبت برسد.

ارسال نظر