کد خبر : 39907

افزایش قیمت پلی پروپیلن در بازار محلی چین

افزایش قیمت پلی پروپیلن در بازار محلی چین

پتروتحلیل- در چین و در بازار محلی قیمت های پلی پروپیلن در هفته جاری به دلیل تعمیر و نگهداری برخی خطوط با افزایش روبه رو شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی پروپیلن در بازار محلی ۲۰ تا ۵۱ دلار در هر تن رشد کرده است.

یک تاجر در این باره گفت: بازار پلی پروپیلن محلی به دلیل تعمیر و نگهداری برخی از خطوط در هفته جاری افزایش داشته ، از این رو پیشنهادات تولیدکنندگان در بازار محلی افزایش یافته است.

یک تاجر دیگر تاکید کرد: قیمت ها در بازار محلی نسبت به واردات رقابتی تر است. گر چه تقاضا در فصل ژوئن در بازار پلی پروپیلن افزایش می یابد، اما بازیکنان بازار انتظار دارند این بازار یک حرکت اصلاحی نزولی در کوتاه مدت به دلیل عدم حمایت از تقاضا داشته باشد.

در بازار واردات پلی پروپیلن هم محدوده کلی قیمت برای پلی پروپیلن رافیا ۹۸۰ تا ۱۰۰۰ دلار در هر تن سی آی اف به صورت نقدی گزارش شده است. یک تاجر گفت: قیمت پلی پروپیلن برای ژوئن از یک تولیدکننده هندی ۹۸۰ دلار در هر تن سی آی افت پایدار مانده است. این در حالی است که تقاضا بی توجه به روند صعودی قیمت در بازار محلی است.

برخی از بازیکنان بازار معتقدند، بازار محلی افزایشی خواهد بود. این در حالی است که نگرانی از تامین پلی پروپیلن به دلیل تعمیر و نگهداری برخی خطوط در ماه ژوئن وجود دارد.

ارسال نظر