کد خبر : 38854

تلفیق واحد الفین با واحد PHD پتروشیمی جم برای نخستین بار در جهان

تلفیق واحد الفین با واحد PHD پتروشیمی جم برای نخستین بار در جهان

پتروتحلیل-مدیرعامل پتروشیمی جم از تلفیق واحد الفین با واحدPHD این شرکت برای نخستین بار در جهان خبر داد.

به گزارش «پتروتحلیل»، مهندس حسین میرافضلی در مراسم معارفه مدیر جدید فروش و بازاریابی شرکت با اشاره به اصلاح واحد ها اظهار کرد: برای نخستین بار در جهان توانستیم در پتروشیمی جم واحد الفین را با واحد phd تلفیق کنیم که این کار در جهان نادر است و امیدوارم نتایج مثبتی برای شرکت داشته باشد.

مدیرعامل پتروشیمی جم با تاکید بر بهینه سازی واحد ها و افزایش بهره وری شرکت ، خاطرنشان کرد: اخیرا با همت کارکنان موفق شدیم که در واحد PE اصلاحاتی انجام دهیم و با این تغییرات توانستیم گرید LN را در این واحد به تولید برسانیم که با توجه به بازار مناسب این گرید در فروش و سود آوری شرکت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید سیاست فروش مویرگی را در پیش بگیریم اظهار داشت: با افزایش مجتمع های پتروشیمی در کشور قطعا در سال های آینده بازار محصولات پتروشیمی اشباه خواهد شد و باید به این سمت برویم که فروش محصولات را به صورت بدون واسطه انجام دهیم تا حاشیه سود خودمان افزایش یابد و با مشتریان مستقیم در ارتباط باشیم.

مهندس میرافضلی با اشاره به طرح توسعه ای پتروشیمی جم تصریح کرد: با توجه به طرح توسعه ای که بنا بر اجرا داریم امیدواریم در ۵ سال آینده پتروشیمی جم را ۲ برابر کنیم.

در این مراسم ، مجید بختیاری از مدیران خرید ذوب آهن اصفهان به عنوان مدیر جدید فروش و بازاریابی پتروشیمی جم معرفی شد.

ارسال نظر