کد خبر : 33018

پلی اتیلن ها در خاورمیانه ارزان و در پاکستان گران شدند

پلی اتیلن ها در خاورمیانه ارزان و در پاکستان گران شدند

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن های سبک و سنگین در تاریخ ۵ فوریه در منطقه جی سی سی و خاورمیانه روندی نزولی و در پاکستان و هند صعودی داشت.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در منطقه جی سی سی در این تاریخ در محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار کاهش داشته است.

همچنین قیمت این کالا در خاورمیانه نیز در محدوده ۱۰۸۰ تا ۱۱۱۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار افت قیمت داشته است. در همین حال قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در پاکستان و هندوستان با ۱۰ دلار افزایش به رقم ۱۰۶۰ تا ۱۰۸۰ دلار در هر تن سی اف آر رسیده است.

قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم نیز در تاریخ ۵ فوریه در منطقه جی سی سی و خاورمیانه با افت روبه رو شد، به طوری که قیمت این کالا در منطقه جی سی سی با ۴۰ دلار کاهش به رقم ۱۰۸۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر رسیده است. در خاورمیانه هم قیمت این کالا به ۱۰۶۰ تا ۱۰۹۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید که افتی معادل ۴۰ دلار را داشته است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در پاکستان و هندوستان با رشد ۱۰ و ۲۰ دلاری مواجه شد، به طوری که قیمت این کالا در پاکستان به رقم ۱۰۶۰ تا ۱۰۷۰ و در هندوستان به ۱۰۶۰ تا ۱۰۸۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین بادی نیز در منطقه جی سی سی و خاورمیانه با ۳۰ دلار افت و در پاکستان و هندوستان با رشد ۱۰ و ۲۰ دلاری روبه رو شد. به این ترتیب در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سنگین بادی در محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰ در خاورمیانه ۱۰۷۰ تا ۱۰۹۰ و در پاکستان نیز ۱۰۶۰ تا ۱۰۷۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است. در هندوستان نیز قیمت این کالا به رقم ۱۰۶۰ تا ۱۰۸۰ دلار درهر تن سی اف آر رسید.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی در هندوستان با رشد ۲۰ دلاری مواجه شد و به رقم ۱۰۴۰ تا ۱۰۷۰دلار درهر تن سی اف آر رسید.

قیمت پلی اتیلن سبک خطی فیلم نیز در تاریخ ۵ فوریه در منطقه جی سی سی و خاورمیانه با افت ۲۰ دلاری و در پاکستان و هندوستان با رشد ۱۰ و ۲۰ دلاری مواجه شد. در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سبک خطی در محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰، در خاورمیانه ۱۰۸۰ تا ۱۱۱۰ و در پاکستان و هندوستان نیز ۱۰۶۰ تا ۱۰۸۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

hdpe -5feb

ارسال نظر