کد خبر : 32954

پلی اتیلن ها ارزان شدند

پلی اتیلن ها ارزان شدند

پتروتحلیل- مقایسه قیمت های محصولات پلیمری در ۵ و ۱۸ بهمن ماه نشان می دهد که اکثر محصولات پلیمری نسبت به دو هفته گذشته با افت روبه رو شدند.

به گزارش «پتروتحلیل»، بیشترین افت قیمت مربوط به پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی با ۲٫۵ درصد نسبت به دو هفته گذشته بوده است.

در همین حال در رده های بعدی افت قیمت پلی اتیلن های سنگین بادی با ۱٫۸ درصد کاهش، پلی پروپیلن های نساجی با ۱٫۷ و پلی پروپیلن های شیمیایی با ۱٫۵ درصد قرار دارند.

پلی اتیلن های سنگین فیلم نیز نسبت به دو هفته گذشته ۵۰ تومان ارزان تر شده و در محدوده قیمتی ۳ هزار و ۶۲۴ تومان قرار گرفتند. همچنین پلی اتیلن های ترفتالات سوپر برایت و نساجی نیز با ۱٫۳ درصد افت نسبت به دو هفته گذشته روبه ر شدند.

همچنین پلی اتیلن های سنگین اکستروژن و پلی اتیلن های سبک خطی ۲۰۹ نیز به ترتیب با ۱ و ۰٫۹ درصد افت نسبت به دو هفته گذشته به رقم های ۳ هزار و ۸۳۴ و ۳ هزار و ۸۱۹ تومان رسیدند.

پی وی سی ها هم ۰٫۵ درصد نسبت به دو هفته گذشته کاهش قیمت داشتند و در محدوده قیمتی ۲ هزار و ۳۶۵ برای گرید ۷۰ و ۲ هزار و ۱۵۰ برای گرید ۶۵ قرار گرفتند.

در همین حال پلی استایرن های انبساطی و پلی اتیلن های ترفتالات بطری کمترین کاهش قیمت را نسبت به دو هفته گذشته با ۰٫۱ درصد داشتند.

همچنین پلی استایرن معمولی نسبت به دو هفته گذشته تغییری نداشت، اما پلی استایرن مقاوم با رشد اندک ۱٫۹ درصد روبه رو شد، به این ترتیب به رقم ۴ هزار و ۱۳۳ تومان رسید.

نرخ دلار در محاسبه قیمت های پایه پتروشیمی ها در تاریخ ۱۸ بهمن نیز با افت ۱۱ تومانی روبه رو شد و به رقم ۳ هزار و ۶۱۴ تومان رسید.

price1j

ارسال نظر