کد خبر : 32564

پلی اتیلن های چینی در سراشیبی قیمت

پلی اتیلن های چینی در سراشیبی قیمت

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن در تاریخ ۲۲ ژانویه در چین با افت و در جنوب شرق آسیا نیز با نوسان روبه رو شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در تاریخ یاد شده در چین با افت ۴۰ دلاری در محدوده ۱۰۵۰ تا ۱۱۱۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سبک فیلم همه منظوره در جنوب شرق آسیا ۱۰ دلار افت داشت و در محدوده ۱۰۵۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

پلی اتیلن سبک فیلم در جنوب شرق آسیا با گمرکی هم ۱۰۵۰ تا ۱۰۶۰ دلار و بدون گمرک هم ۱۱۰۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سبک خطی در چین با افت ۴۰ دلاری به رقم ۱۰۲۰ تا ۱۰۸۰ دلار در هر تن سی اف آر رسیده است. در جنوب شرق آسیا پلی اتیلن سبک خطی همه منظوره ۱۰۵۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است. پلی اتیلن سبک خطی با گمرک هم در جنوب شرق آسیا ۱۰۵۰ تا ۱۰۶۰ و بدون گمرک نیز ۱۱۰۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم نیز در چین روندی نزولی داشت، به طوری که در محدوده ۱۰۱۰ تا ۱۱۰۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شد که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار کاهش یافته است.

در جنوب شرق آسیا، قیمت پلی اتیلن سنگین همه منظوره ۱۰۵۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن اعلام شده که ۲۰ دلار رشد داشته است. پلی اتیلن سنگین با گمرک نیز در جنوب شرق آسیا با رشد ۲۰ دلاری به رقم ۱۰۵۰ تا ۱۰۶۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید. همچنین قیمت پلی اتیلن سنگین بدون گمرک نیز در جنوب شرق آسیا ۱۱۰۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی نیز در چین در محدوده ۹۲۰ تا ۹۴۰ دلار در هر تن سی اف آر ثابت ماند، اما قیمت این کالا به صورت همه منظوره و با گمرکی در جنوب شرق آسیا ۱۰۵۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر و بدون گمرکی ۱۱۰۰ تا ۱۱۲۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین بادی هم در چین با افت ۱۰ دلاری به رقم ۹۴۰ تا ۱۰۱۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید. قیمت این کالا به صورت همه منظوره و با گمرکی نیز به ترتیب ۱۰۵۰ تا ۱۱۳۰ و ۱۰۵۰ تا ۱۰۶۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است. قیمت پلی اتیلن سنگین بادی بدون گمرکی نیز ۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰ دلار در هر تن سی اف آر در تاریخ ۲۲ ژانویه گزارش شده است.

قیمت پلی اتیلن در آسیا و اقیانوسیه ۲۲ ژانویه

image_2016-01-23_14-28-30

ارسال نظر