کد خبر : 32731

ثبات قیمت پلی اتیلن های آسیایی

ثبات قیمت پلی اتیلن های آسیایی

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن ها در تاریخ ۲۹ ژانویه در آسیا ثابت ماند.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در منطقه جی سی سی در این تاریخ در محدوده ۱۱۲۰ تا ۱۱۵۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل روندی ثابت داشته است.

همچنین قیمت این کالا در خاورمیانه نیز در محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰ دلار و در پاکستان هم ۱۰۵۰ تا ۱۰۸۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. اما در هندوستان قیمت پلی اتیلن سبک فیلم با ۲۰ دلار افزایش به مرز ۱۰۴۰ تا ۱۰۶۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در تاریخ ۲۹ ژانویه در منطقه جی سی سی، خاورمیانه و پاکستان ثابت ماند و در هندوستان با رشد روبه رو شد.

به این ترتیب قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در منطقه جی سی سی ۱۱۲۰ تا ۱۱۶۰ و در خاورمیانه ۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰ و در پاکستان نیز ۱۰۵۰ تا ۱۰۷۰ دلار درهر تن سی اف آر اعلام شده است.

در هندوستان نیز قیمت این کالا با ۲۰ دلار رشد به مرز ۱۰۴۰ تا ۱۰۶۰ دلار درهر تن سی اف آر رسید.

در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین بادی نیز در منطقه جی سی سی، خاورمیانه و پاکستان ثابت ماند، اما در هندوستان قیمت این کالا رشد کرد. به این ترتیب در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سنگین بادی در محدوده ۱۱۳۰ تا ۱۱۷۰ در خاورمیانه ۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰ و در پاکستان نیز ۱۰۵۰ تا ۱۰۷۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است. در هندوستان نیز قیمت این کالا به رقم ۱۰۴۰ تا ۱۰۶۰ دلار درهر تن سی اف آر رسید که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار رشد داشت.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی در هندوستان با رشد ۲۰ دلاری مواجه شد و به رقم ۱۰۲۰ تا ۱۰۵۰ دلار درهر تن سی اف آر رسید.

قیمت پلی اتیلن سبک خطی فیلم نیز در تاریخ ۲۹ ژانویه در منطقه جی سی سی، خاورمیانه و پاکستان ثابت ماند و هندوستان رشد کرد.

در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سبک خطی در محدوده ۱۱۲۰ تا ۱۱۵۰، در خاورمیانه ۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰ و در پاکستان نیز ۱۰۵۰ تا ۱۰۸۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است. در هندوستان نیز قیمت این کالا با ۲۰ دلار افزایش به مرز ۱۰۴۰ تا ۱۰۶۰ دلار درهر تن سی اف آر رسید.

petrotahlil-pe

ارسال نظر