کد خبر : 32083

افزایش نسبی قیمت اتیلن در آسیا

افزایش نسبی قیمت اتیلن در آسیا

پتروتحلیل- اتیلن در ژاپن و کره در تاریخ ۲۹ دسامبر با ثبات و در شمال و جنوب شرق آسیا با اندکی افزایش روبه رو شده است.

به گزارش «پتروتحلیل»، در تاریخ یاد شده قیمت اتیلن در ژاپن در محدوده ۱۰۵۰ دلار و در کره ۱۰۶۰ دلار در هر تن فوب گزارش شده است.

همچنین قیمت اتیلن در جنوب و شمال شرق آسیا به ترتیب به رقم ۱۰۹۰ و ۱۰۷۰ دلار در هر تن سی اف آر رسیده است که اندکی افزایش را نشان می دهد.

به این ترتیب همان طور که پیش بینی شده بود عدم کاهش قیمت اتیلن و افزایش نسبی آن اجازه کاهش قیمت پلی اتیلن ها را نمی دهد و قیمت پلی اتیلن ها رویه مثبت را در پیش گرفته اند.

۲۹

در همین حال قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در جنوب شرق آسیا ۱۰۶۵ دلار در هر تن سی اف آر و در آسیای شرق دور نیز ۱۰۸۵ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سبک خطی در جنوب شرق آسیا ۱۰۶۰ دلار و در آسیای شرق دور نیز ۱۰۶۵ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که روندی مثبت داشته است.

۲۹-۱

از سوی دیگر قیمت پلی اتیلن سنگین رافیا نیز در آسیای شرق دور ۱۰۷۰ دلار و این کالا در جنوب شرق آسیا نیز ۱۰۹۵ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

همچنین در تاریخ ۲۹ دسامبر قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی در آسیای شرق دور به ۱۰۵۰ دلار و در جنوب شرق آسیا هم به ۱۰۷۰ دلار در هر تن سی اف آر رسیده است.

پلی اتیلن سنگین فیلم در آسیای شرق دور نیز ۱۰۷۰ دلار و در جنوب شرق آسیا ۱۰۶۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است.

در آسیای شرق دور و جنوب شرق آسیا نیز به ترتیب قیمت پلی اتیلن سنگین بادی ۱۰۶۰ و ۱۰۹۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است.

۲۹-۲

ارسال نظر