کد خبر : 22696

قیمت پروپیلن در آسیا + میانگین قیمت در ماههای گذشته

Polypropylene_Balls3

پتروتحلیل- قیمت پروپیلن در جنوب شرق آسیا و ژاپن ثابت ماند.

به گزارش «پتروتحلیل» قیمت پروپیلن در تاریخ ۸ سپتامبر و در منطقه جنوب شرق آسیا ۶۹۵ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی ثابت بوده است.

در همین حال در تاریخ یاد شده قیمت پروپیلن در ژاپن نیز در محدوده ۶۹۰ دلار در هر تن فوب اعلام شده است. همچنین قیمت پروپیلن در کره با افت ۱۰ دلاری نسبت به آخرین قیمت معاملاتی ۶۸۰ دلار در هر تن فوب عنوان شده است. همچنین در چین نیز قیمت پروپیلن ۵ دلار افت داشت و به رقم ۷۲۵ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

براساس این گزارش میانگین قیمت پروپیلن در منطقه جنوب شرق آسیا و طی یک ماه گذشته در همین تاریخ ۸۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. همچنین طی سه ماه گذشته در این تاریخ قیمت پروپیلن ۹۴۵ دلار و در شش ماه گذشته یک هزار و ۲۰ دلار بوده است. طی دوازده ماه گذشته هم در تاریخ ۸ سپتامبر نیز قیمت پروپیلن در منطقه جنوب شرق آسیا یک هزار و ۲۶۵ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

در همین حال میانگین قیمت پروپیلن در چین و طی یک ماه گذشته در این تاریخ ۸۷۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. همچنین طی سه ماه گذشته در تاریخ ۸ سپتامبر قیمت پروپیلن ۹۹۵ دلار و در شش ماه گذشته یک هزار و ۱۱۰ دلار بوده است. طی دوازده ماه گذشته هم در تاریخ ۸ سپتامبر قیمت پروپیلن در منطقه جنوب شرق آسیا یک هزار و ۳۷۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

به گزارش «پتروتحلیل»،در ژاپن هم طی یک ماه گذشته در این تاریخ میانگین قیمت پروپیلن ۸۱۵ دلار و سه ماه گذشته ۹۴۰ دلار در هر تن بوده است. همچنین قیمت این کالا در ۶ و ۱۲ ماه گذشته در ۸ سپتامبر به ترتیب یک هزار و ۲۵ و یک هزار و ۲۸۵ دلار در هر تن فوب بوده است.

در کره نیز میانگین قیمت پروپیلن در ماه گذشته در این تاریخ ۸۲۵ دلار و در سه ماه گذشته ۹۵۰ دلار در هر تن گزارش شده است. در ۶ و ۱۲ ماه گذشته در تاریخ ۸ سپتامبر نیز به ترتیب قیمت این کالا یک هزار و ۵۰ دلار و یک هزار و ۳۲۰ دلار در هر اعلام شده است.

ارسال نظر