کد خبر : 22413

صف خرید «پترول»

bours kala4

پتروتحلیل- در آخرین روز معاملاتی هفته جاری شاخص کل با ۲۵ واحد افزایش به رقم ۶۴ هزار و ۲۷۶ واحد رسید. همچنین شاخص کل فرابورس آیفکس با تاثیر پذیری از معاملات مثبت "پترول" ۲ واحد رشد کرد و به عدد ۷۳۲ واحد رسید.

به گزارش «پتروتحلیل»، با توجه به افت ارزش سهام برخی از شرکت ها در روزهای گذشته و جذاب شدن قیمت ها امروز شاهد اقبال سهامداران از این شرکت ها بودیم.

براساس این گزارش، صف فروش "شبهرن" پس از معامله ۳ میلیون سهم متعادل شد و در دقایق پایانی بازار، معاملات این شرکت در بازه مثبت رقم خورد. پالایش نفت تهران پس از انتشار گزارشی مبنی بر عدم تغییر عملکرد سه ماهه شرکت در پی افت یک دلاری نفت با معامله ۸۵۰ هزار سهم مثبت و متعادل بود.

در همین حال در این گروه شپنا، شرانل و سرمایه گذاری صنعت نفت در محدوده مثبت معامله شدند. اما نفت پارس همچنان با صف فروش همراه بود. اما در گروه محصولات شیمیایی پترول پس از گذشت یک ماه و افت ۲۰ درصدی سهم امروز با صف خرید مواجه شد این در حالی است که شرکت بازرگانی پتروشیمی قیمت پایه هر سهم بلوک پترول را که قرار است هفته آینده در بازار فرابورس عرضه کند ۱۸۰ تومان اعلام کرده است.

همچنین در این گروه نماد "وپترو" پس از افت ۲۵ درصدی در یک ماه گذشته امروز مورد اقبال سرمایه گذاران قرار گرفت و در پایان معاملات با صف خرید ۴۷۰ هزار سهمی در قیمت ۱۶۶ تومان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر