کد خبر : 21784

«مبین» ۹ میلیارد تومانی

boors1

پتروتحلیل- امروز شاخص کل بورس ۶۲ واحد صعود کرد و به رقم ۶۵،۳۰۲ واحد رسید. شپنا با ۳۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت. به این ترتیب ارزش معاملات در این بازار به رقم ۱۲۹,۱ میلیارد تومان رسید که مبین با ۹,۵ میلیارد تومان دارای بیشترین ارزش معامله بود.

به گزارش «پتروتحلیل»، در بازار فرابورس هم شاخص ایفکس ۱۵ واحد نزول کرد و به رقم ۷۵۷ واحد رسید. شتران و مارون بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند،به این ترتیب ارزش معاملات در این بازار به رقم ۱۲۸,۶ میلیارد تومان رسید که شتران با ۲٫۱ میلیارد تومان دارای بیشترین ارزش معامله بود.

همچنین در گروه نفت و پالایش، شتران که در سه ماهه اول امسال ۲۰ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد، در قیمت ۴۶۰ تومان بازگشایی شد و تا محدوده ۱۵ درصد منفی نیز کاهش قیمت را تجربه کرد. حدود ۴٫۸ میلیون سهم عمدتا توسط سهامداران حقیقی در این سهم معامله شد.

در همین حال معاملات منفی شپنا به تشکیل صف فروش رسید و با ۳۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص گذاشت. شرانل تنها نماد مثبت گروه در حداکثر قیمت ها معاملات متعادلی داشت.

از سوی دیگر در گروه محصولات شیمیایی هم نمادها اکثرا معاملات منفی ای را پشت سر گذاشتند و نمادهای شفارس ، شپارس، شسینا با صف فروش بسته شدند.

ارسال نظر