کد خبر : 20850

زیان غیرمنتظره یک پالایشی

palayeshgah1

پتروتحلیل- پس از به تعویق افتادن مجمع عمومی شرکت پالایش نفت لاوان با توجه به تأخیر در ارائه اطلاعات خرید و فروش خوراک و فرآورده های نفتی و عدم ارائه صورت های مالی سال ۹۳ ، امروز طی اطلاعیه ای در کدال شناسایی زیان ۲۳۰ تومانی این شرکت منتشر شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، این در حالی است که در طول مدت یک ماه در بازار بورس قیمت سهم ۷۰ درصد رشد کرده بود. جلسه نوبت دوم مجمع عمومی این شرکت روز سه سنبه ۱۳ مرداد برگزار خواهد.

در همین حال امروز شاخص کل بورس ۴۸ واحد صعود کرد و به رقم ۶۶،۴۸۹ واحد رسید. شاراک با ۲۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت، به این ترتیب ارزش معاملات در این بازار به رقم ۱۰۹٫۲ میلیارد تومان رسید.

همچنین در بازار فرابورس ، شاخص ایفکس ۴ واحد نزول کرد و به رقم ۷۷۸ واحد رسید. جم و مارون بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند. ارزش معاملات در این بازار به رقم ۸۴٫۵ میلیارد تومان رسید که جم با ۳٫۵ میلیارد تومان دارای بیشترین ارزش معامله بود.

در گروه محصولات شیمیایی امروز نمادها اکثرا با معاملات منفی به کار خود پایان دادند، به طوری که نمادهای کرماشا ، شیراز ، شپارس با صف فروش بسته شدند.

ارسال نظر