کد خبر : 41887

عرضه منظم ارز صادراتی پتروشیمی بندر امام در سامانه نیما

پتروشیمی بندرامام تمام ارز حاصل از صادرات را در شبکه نیما عرضه می کند

پتروشیمی بندرامام تمام ارز حاصل از صادرات را در شبکه نیما عرضه می کند

پتروتحلیل-شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در پایان مهرماه سال جاری با صادرات انواع محصولات شیمیایی ، آروماتیکی ، گازی و پلیمری و با تولید بیش از سه میلیون تن انواع محصولات, موفق شد ۹۰ در صد از برنامه تولید را محقق نماید .

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در  پایان مهرماه  سال جاری با تولید بیش از ۳ میلیون تن انواع محصولات شیمیایی ، آروماتیک ، گازی و پلیمری یکی از نقش آفرینان اصلی  صنعت پتروشیمی کشور به شمار می آید و همچنین به  گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی این شرکت سهم ۹/۵ درصدی از کل صادرات پتروشیمی کشور را به خود اختصاص داده است.

پتروشیمی بندرامام تا کنون مطابق دستورالعمل های دریافتی از هلدینگ خلیج فارس و در راستای حمایت از اقتصاد ملی و در پیروی از بخشنامه های دولت ، تمام ارز حاصل از صادرات خود را در شبکه نیما به صرافی های مورد تائید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به فروش رسانده واز تاریخ 97/1/22 تا 97/5/16 با نرخ ۴۲۰۰ تومان و از 97/5/16 تاکنون با نرخ۷۵۰۰ تومان به فروش رسانده است.

شایان ذکر است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام دارای شش شرکت تابعه است که شرکت های فراورش ، بسپاران و کیمیا و کارون شرکت های تولیدی این مجتمع محسوب می شوند که محصولات مختلفی را تولید و به بازارهای داخلی و خارج از کشور عرضه می نمایند.

ارسال نظر