کد خبر : 15812

انتشار عملکرد شش ماهه پتروشیمی پردیس در سال ۹۳

PPC-logo

پتروتحلیل- شرکت پتروشیمی پردیس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال مالی ۹۳ مبلغ پنج هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۸۰۲ ریال سود به هر سهم خود اختصاص داد.

به گزارش «پتروتحلیل»، شرکت پتروشیمی پردیس با انتشار صورت های مالی ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۳ اعلام کرد طی دوره شش ماهه یاد شده از محل فروش خالص معادل ۹ هزار و ۹۱ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال درآمد داشت.

از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به پنج هزار و ۴۷۲ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال رسید.

از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری،عمومی کسر و درآمدهای عملیاتی به آن اضافه شد و معادل پنج هزار و ۲۱۵ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال سود عملیاتی بدست آمد.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و درآمدهای غیر عملیاتی اضافه شد و سود خالص دوره معادل پنج هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ ۱۷۲۹ ریال سود به ازای هر سهم در نظر گرفته شد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ ۶ هزار و ۱۴۴ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

ارسال نظر