کد خبر : 6887

عرضه ۹۱ هزار تن قیر در تالار صادراتی

امروز در صورت تقاضا، بیش از ۹۱ هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود. ضمن آن که تالار محصولات کشاورزی شاهد عرضه ۹۷۰۰ تن گندم و شکر است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، شرکت نفت جی، در صورت تقاضا، ۶۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۳۰ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ را به قیمت پایه ۵۶۵ دلار برای هر دو محموله راهی تالار معاملات می کند. این شرکت همچنین، ۳ هزار تن قیر MC250 را به قیمت پایه۸۳۰ دلار در هر تن عرضه می کند. علاوه بر این، ۵ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۲ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ شرکت قیر آکام به قیمت پایه ۵۲۵ دلار در هر تن برای هر دو محموله روی تابلوی عرضه می رود. از دیگر عرضه کننده قیر در این روز می توان به شرکت آذربام عایق کار با ۱۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ اشاره کرد.

۴۷ گرید مواد پلیمری در تالار نفتی و پتروشیمی

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۷ گرید از انواع مواد پلیمری به حجم بیش از ۶۱ هزار تن عرضه می شود. از جمله مهمترین محصولات عرضه شده در این گروه می توان به انواع PVC، پلی اتیلن،SBR، ABS و پلی پروپیلن اشاره کرد که توسط مجتمع های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، آبادان، بندرامام، تبریز، تندگویان، جم، شازند، غدیر، قائد بصیر، لاله، مهر، پلی پروپیلن جم و شرکت پلیمر کرمانشاه روی تابلوی عرضه می روند.

شایان ذکر است، در گروه قیر ، شرکت نفت جی، در صورت تقاضا، بیش از ۲۵ هزار تن انواع قیر را عرضه می کند.علاوه بر این، ۵ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت نفت پاسارگاد اراک، یکهزار تن قیر ۸۵۱۰۰ شرکت آذربام عایق کار و ۱۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت تولیدی قیر شرق عرضه را در این روز تجربه می کنند. لازم به ذکر است، ۶ هزار تن گوگرد کلوخه شرکت پالایش نفت بندرعباس، ۳۵۰۰ تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت تبریز و ۲۴۰ تن اسلاک واکس سنگین شرکت نفت بهران روی تابلوی عرضه تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی می رود.

ارسال نظر