کد خبر : 5496

ثبت رکوردی جدید در صدور محصولات پتروشیمی جم

علی رغم محدودیت های ایجاد شده در مسیر صدور محصولات پتروشیمیایی، پتروشیمی جم موفق شد رکورد جدیدی در صدور محصولات ثبت کند. به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، محسن فراهی سرپرست بازاریابی و فروش این شرکت گفت: در پایان سال ۱۳۹۱ به دلیل محدودیتهای ایجاد شده در مسیر صادرات محصولات پلیمری، مجتمع عظیم پتروشیمی جم با انباشت بیش ازسی هزار تن محصول مواجه شد.

وی در ادامه افزود: در پنج ماه نخست سال جاری در مجموع ۲۳۷۰۰۰ تن محصولات پلیمری در این شرکت تولید شد که ۵۵۰۰۰ تن آن در بازار داخل مصرف شده است. این در حالیست که طی این دوره بیش از ۱۴۶۰۰۰ تن محصول توسط پتروشیمی جم به بورس کالا عرضه شده، که بیش از دو برابر مقدار خریداری شده، یعنی کشش واقعی بازار بوده است.

سرپرست بازاریابی و فروش این شرکت در خصوص اقدامات صورت گرفته شده توسط پتروشیمی جم در رفع محدودیت ها افزود : با برنامه ریزی هایی که صورت گرفت و علی رغم محدودیتهای ایجاد شده در مسیر صدور محصولات پتروشیمیایی این مجتمع موفق شد در مرداد ماه به رکورد بی سابقه صدور ۹۰۰۰۰ تن محصول نایل گردد که از این میزان حدود ۸۰۰۰۰ جزء محصولات پلیمری و ۱۰۰۰۰ محصولات شیمیایی بوده است.

ارسال نظر