کد خبر : 47160

بازگشت مجدد در بازارهای PP؛ انتظارات برای نوامبر کاهش می یابد

مناقشه خاورمیانه نگرانی زیادی برای عرضه ایجاد نکرده است

پیشنهادات فعلی PE و PP وارداتی از تامین‌کنندگان منطقه‌ای به امارات متحده عربی، اردن و لبنان عمدتاً با آخرین سطوح سپتامبر برابری می‌کند…

مناقشه خاورمیانه نگرانی زیادی برای عرضه ایجاد نکرده است

پتروتحلیل-احساسات صعودی برای اولین بار پس از چهار ماه کاهش در ماه سپتامبر بازارهای پلی الفین خاورمیانه را فرا گرفت. با این حال، تقاضای افزایش فروشندگان برای ماه اکتبر در میان بازارهای نوسان انرژی با گذشت ماه تا حد زیادی غیرقابل اجرا بود. همچنین، فقدان نگرانی‌های عرضه و بازارهای پایین‌دستی کسل‌کننده بر تلاش‌های افزایشی در ماه اکتبر تأثیر گذاشته و منجر به صحنه‌ای تاریک برای نوامبر شده است.

نگرانی های تقاضا بیشتر است

در اوایل این ماه، بازیگران سراسر منطقه پیشنهادهای PE و PP اکتبر را از فروشندگان منطقه ای با افزایش های کوچک تا متوسط ​​از 10 دلار به ازای هر تن تا 50 دلار در هر تن از سپتامبر دریافت کردند، زیرا افزایش هزینه های انرژی و بازارهای جهانی که قبلا تقویت شده بود از افزایش قیمت ها در سراسر منطقه حمایت می کرد. با این وجود، بازیکنان توافق کردند که تقاضا در میان مشکلات مزمن مالی و اقتصادی دلسرد کننده باقی مانده است و بر احساسات کلی تاثیر می گذارد.

بر اساس داده‌ها پیشنهادات فعلی PE و PP وارداتی از تامین‌کنندگان منطقه‌ای به امارات متحده عربی، اردن و لبنان عمدتاً با آخرین سطوح سپتامبر برابری می‌کند و تمام افزایش‌های قیمتی را که تا اکتبر برآورده شده حذف می‌کند.

مناقشه خاورمیانه نگرانی زیادی برای عرضه ایجاد نکرده است

علی‌رغم برخی گزارش‌ها مبنی بر ازدحام محموله‌های عربستان در اردن پس از اقدام اسرائیل برای بستن مرزها، بازیکنان به طور خاص هیچ نگرانی در مورد این وضعیت مطرح نکردند. آنها بیشتر در مورد موضع ضعیف مداوم تقاضای پایین دستی و موجودی رو به رشد در داخل اظهار نظر کردند.

نیازی به گفتن نیست که این دو عامل اساسی بزرگ بر افزایش قیمت‌ها که در بازارهای PP و PE جستجو می‌شد، فشار می‌آوردند.

ارسال نظر