کد خبر : 47114

سازندگان پی وی سی کاهش نرخ بهره برداری را آغاز کردند

عرضه محدودتر PVC ممکن است در کوتاه مدت قیمت PVC چینی را 5 تا 15 دلار در هر تن افزایش دهد…

سازندگان پی وی سی کاهش نرخ بهره برداری را آغاز کردند

پتروتحلیل-این هفته بازار پی وی سی در چین تغییر چندانی نکرده است. با این حال، به گفته بازیگران بازار، با چرخش کارخانه در آسیا، عرضه کمتر شده است. برخی از سازندگان پی وی سی به دلیل هزینه های تولید بالاتر و موجودی کافی مبدل ها، کاهش نرخ بهره برداری را آغاز کرده اند، ولی آنها هنوز آن را تایید نکرده اند. از آنجایی که تقاضای داخلی پایین بوده و برخی از تأسیسات ایالات متحده با مشکلات تولید مواجه شده اند، در حالی که برخی دیگر به زودی تحت تعمیر قرار خواهند گرفت، بازیگران ایالات متحده مایلند منابع خود را از آسیا در میان کمبود در بازار افزایش دهند. همه عوامل فوق باعث نگرانی مشتریان در مورد عرضه شده است. علاوه بر این، روز دوشنبه، رهبری ارشد چین تعهد امیدوارکننده‌ای مبنی بر ارائه حمایت‌های سیاسی از اقتصاد، به ویژه از طریق افزایش تقاضای داخلی و اجرای اقدامات محرک بیشتر در پرتو بهبود دشوار بحران کووید، داد. PVC چینی با قیمت 780-820 دلار در هر تن CFR چین به فروش می رسد. پی وی سی مبتنی بر کاربید و اتیلن با قیمت 740 تا 770 دلار در تن فوب چین و 750 تا 780 دلار در تن فوب چین در دسترس بوده است که 15 دلار در هر تن نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. یادآوری: فورموسا قرار است واحد پی وی سی 420000 تنی خود را در Mailao از 18 تا 23 اوت تعطیل کند. فعال ترین معاملات آتی PVC برای تحویل در سپتامبر با 286 یوان / تن (40 دلار / تن) در هفته به 6236 یوان / تن (871 دلار / تن) EXW در بورس کالای دالیان چین در این جمعه افزایش یافت.

در هند، پی وی سی در این هفته به دلیل در دسترس بودن کمتر و هزینه های تولید بالاتر، ارزش آن افزایش یافته است. پیشنهادات کمتری از چین در بازار شنیده شده است زیرا تامین کنندگان چینی فروش را با قیمت های جذاب تر در ایالات متحده ترجیح می دهند. با این حال، ذخایر داخلی در هند کافی بوده است. طبق گزارش‌ها، باران موسمی نزدیک شده و تقاضا را کاهش داده است. پی وی سی با قیمت 800 تا 850 دلار در تن CFR هند عرضه شده است که یک افزایش هفته به هفته 10 دلار در هر تن است.

تقاضای آسیای جنوب شرقی برای PVC در این هفته ضعیف بوده است. بر اساس گزارش‌ها، مبدل‌های محلی پلیمر کافی در دست دارند. فعالان بازار به دلیل تعمیرات کارخانه در تایوان و ایالات متحده و نرخ های عملیاتی پایین در چین، پیشنهادات کمتری را گزارش کرده اند. یک تامین کننده تایلندی پی وی سی را با قیمت 820-830 دلار در هر تن CFR آسیای جنوب شرقی به فروش رسانده است. PVC با قیمت 880 دلار در هر تن EXW اندونزی در دسترس است.

عرضه محدودتر PVC ممکن است در کوتاه مدت قیمت PVC چینی را 5 تا 15 دلار در هر تن افزایش دهد. فروشندگان چینی از این لحظه استفاده خواهند کرد و می توانند مازاد تولید خود را با قیمت های جذاب در ایالات متحده عرضه کنند. تقاضای هند به دلیل بارش باران های موسمی در این کشور کاهش می یابد. با این حال، تامین کنندگان خارجی ممکن است قیمت PVC را در آینده نزدیک 5 تا 15 دلار در هر تن افزایش دهند، زیرا هزینه های خوراک بالاتر و عرضه محدودتر است. در آسیای جنوب شرقی، تقاضای واقعی یکسان خواهد بود و PVC ممکن است 5 تا 10 دلار در تن افزایش یابد، زیرا در دسترس بودن محدودتر و قیمت مواد اولیه بالاتر است.

ارسال نظر