کد خبر : 46855

قیمت‌های پی‌وی‌سی سپتامبر تولیدکننده آسیایی به چین بدون تغییر باقی ماند

براساس نتایج به دست آمده از گزارشات شش ماه اول سال جاری، میزان مصرف پی‌وی‌سی خالص در روسیه به 51288 هزار تن رسید، که به نسبت سال گذشته نشان‌دهنده رشد 10 درصدی بود.

قیمت‌های پی‌وی‌سی سپتامبر تولیدکننده آسیایی به چین بدون تغییر باقی ماند

پتروتحلیل-براساس داده‌های آیسیس، قیمت‌های پی‌وی‌سی سپتامبر یکی از تولیدکنندگان بزرگ شمال شرق آسیایی به چین ثابت باقی ماند.

قیمت سپتامبر او به چین در میزان 930 دلار در هر تن (سی‌ف‌آر) قرار گرفت.

قیمت‌های فوب شمال شرق آسیا به جنوب شرق آسیا و مناطق دور در میزان 880 دلار در هر تن ایستاد.

محموله‌های سپتامبر با حجم بالای 500 تن شامل تخفیفات 10 دلاری در هر تن می‌شوند.

پیش‌تر از این گزارش شده بود که تولیدکننده بزرگ شمال شرق آسیایی قیمت‌های پی‌وی‌سی اوت خود به چین و جنوب شرق آسیا را به دلیل تقاضای ضعیف، 230 دلار در هر تن کاهش داده است. در حال حاضر، قیمت محموله‌های اوت او به این مناطق، در میزان 930 دلار در هر تن (سی‌اف) می‌باشد. قیمت‌های فوب شمال شرق آسیا به جنوب شرق آسیا و مناطق دور در میزان 880 دلار در هر تن گزارش شده است.

محموله‌های اوت شامل تخفیف نمی‌شوند.

براساس نتایج به دست آمده از گزارشات شش ماه اول سال جاری، میزان مصرف پی‌وی‌سی خالص در روسیه به 51288 هزار تن رسید، که به نسبت سال گذشته نشان‌دهنده رشد 10 درصدی بود. عرضه پی‌وی‌سی امولسیون روسیه در مقایسه با 2021 به دلیل تحریم‌های اتحادیه اروپا نشان‌دهنده افت قابل توجهی بود؛ در این بین عرضه گرید تعلیقی در نیمه اول سال جاری به دلیل افزایش چند برابری واردات چین رشد چشم‌گیری داشت.

ارسال نظر