کد خبر : 46822

روسیه مملو از واردات پی وی سی از چین است

تقاضای پی وی سی در روسیه به تدریج در حال افزایش است…

روسیه مملو از واردات پی وی سی از چین است

پتروتحلیل-بازیگران بازار آن را به عنوان "مناسب و در عین حال به دور از کامل بودن" توصیف می کنند. تقاضای وام مسکن و قیمت میلگرد این امید را به وجود می آورد که صنعت ساختمان سازی مصرف رزین را افزایش دهد. با این حال، آنها تاکنون تأثیر کمی بر بازار PVC داشته اند. هنوز هم روسیه مملو از واردات پی وی سی از چین است. در 20 جولای حمل و نقل از طریق پاسگاه مرزی دوستیک از سر گرفته شد. به گفته منابع بازار، تولیدکنندگان محلی برای حذف واردات از بازار روسیه با ارائه تخفیف به تاجران حتی در سفارشات کوچک برای تمام گریدهای PVC، تلاش زیادی می کنند. ظاهراً تأمین‌کنندگان روسی می‌دانند که اکنون بازار خریدار است و باید در نیمه راه به یکی از آنها برسند و/یا راه‌های جدید صادرات PVC را به قیمت‌هایی که عرضه محدود و قیمت‌ها بالاتر است، کشف کنند.

اگرچه آنها به طور رسمی قیمت‌ها را در این ماه حفظ کرده‌اند، بازیگران بازار کاهش مداوم قیمت‌های PVC را گزارش کرده‌اند که عمدتاً به مبدل‌ها می‌رسد. دومی می تواند مواد را از یک تولید کننده در RUB 100-110/kg CPT منطقه فدرال مرکزی خریداری کند. از سوی دیگر، معامله گران نمی توانند قیمت رزین چینی را زیر 105-110 روبل / کیلوگرم CPT منطقه فدرال مرکزی قرار دهند، زیرا قبلاً برای آن هزینه زیادی پرداخت کردند. مصرف کنندگان انتظار دارند که پلیمر چینی با کیفیت پایین به هر حال قیمت کمتری داشته باشد. آنها دسته‌هایی از رزین چینی با قیمت پایین‌تر را که تامین‌کنندگان آن را با قیمت 980 دلار در تن DAP Dostyk در بهترین حالت در نیمه دوم سپتامبر در نظر گرفته‌اند، دریافت خواهند کرد.

تقاضای پی وی سی در هفته آینده اندک خواهد بود. رونق فصلی ساخت و ساز و توسعه زیرساخت ها خرید PVC را در بازار خانگی تحریک می کند. فعالیت مصرف کننده به صعود ادامه خواهد داد. عرضه از تقاضا پیشی خواهد گرفت. رزین چینی ممکن است تا اواسط آگوست بین 5000 تا 10000 روبل در تن به 100000 روبل در تن CPT منطقه فدرال مرکزی برسد. فعالان بازار انتظار دارند تولیدکنندگان پس از 25 جولای قیمت های جدید را اعلام کنند. آنها فکر می کنند که پنجاه و پنجاه شانس برای عقب نشینی از جولای وجود دارد یا مانند ماه گذشته، تحت فشار قیمت های عرضه کنندگان چینی، کاهش می یابد.

ارسال نظر