کد خبر : 46590

مدیر عامل پتروشیمی شیراز، مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت پتروشیمی شیراز شد

مدیر عامل پتروشیمی شیراز، مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت پتروشیمی شیراز شد

03EC4B54-A024-47F6-855F-126171FBE195

پتروتحلیل-دفتر کانون تخصصی بسیج مهندسین صنعت  شرکت پتروشیمی شیراز  با حضور  دکتر علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر ، جناب سرهنگ جاهدی جانشین  فرماندهی سپاه فجر  در امور اقشار، جناب سرهنگ نصیبی فرمانده سپاه مرودشت ، مهندس پناهی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس، مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس،  اعضای شورای اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین به همراه مدیران شرکت پتروشیمی شیراز افتتاح شد وطی حکمی جناب دکتر امرائی به عنوان مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت  شرکت پتروشیمی شیراز  منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، این مراسم که همزمان  با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، سرود جمهوری اسلامی آغاز و با سخنرانی مهندس رستگاریان ریاست محترم مجتمع پتروشیمی شیراز شروع گردید و ایشان  ضمن خوش آمد گویی و تبریک عید مبعث  به میهمانان حاضر در جلسه با اشاره به اهمیت حضور بسیج درشرکت اظهارداشت: شرکت پتروشیمی شیراز با قدمت بیش از 62 سال به عنوان اولین پتروشیمی کشورشناخته شده  و بدون شک این اقتدار و بالندگی و استمرار کار در شرکت , برگرفته از اندیشه و تفکر بسیج  است ،  این اقتدار حاصل همان رشادت های شهدای  هشت سال دفاع مقدس میباشد ،  شرکت پتروشیمی شیراز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است .و با اتفاق امروز وافتتاح کانون بسیج مهندسین شرکت, انتظار میرود رویکردجدید ی در صنعت خاص پتروشیمی  رقم خواهد خورد  و با بهره گیری از سخنان مقام معظم رهبری در  سال  تولید ، پشتیبانیها ، مانع زدایی ها بتوانیم نقش موثری در صنعت داشته باشیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ نصیبی ، و دکتر علیپور و سرهنگ جاهدی در سخنانی جداگانه به نقش و اهمیت و جایگاه بسیج مهندسین در سازمان ها و حوزه های مختلف  اشاره کردند. 

در حاشیه این افتتاحیه حسین پناهی به نقش سازمان بسیج مهندسین صنعتی در ارتباط صنعت با شرکت های فناور و دانش بنیان عضو بسیج مهندسین اشاره کرد و افزود: 

بسیج مهندسین صنعتی درجهت رفع نیازهای فناورانه صنایع بزرگ از طریق هسته های علمی، شرکت های فناور و شرکت های دانش بنیان میتواند اقدامات اثرگذار گام بردارد و امروز کانون بسیج مهندسین صنعتی در پتروشیمی شیراز با استفاده از مهندسین شاغل میتواند بعنوان مشاوران حوزه های صنعت در صنایع کوچک در قالب گروه های جهادی علمی سازماندهی و شبکه سازی بشوند. 

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی فارس به تشریح برخی از ماموریت ها و فعالیت های پیش رو کانون بسیج مهندسین صنعت شرکت پتروشیمی شیراز پرداخت. 

تقویت و توسعه برنامه های معرفتی و بصیرتی ، اخلاق حرفه ای و روحیه جهادی.

افزایش و ارتقاء دانش و مهارت های فنی و تخصصی اعضاء و بهره گیری از فناوری نوین و دانش روز در آموزش ها و دوره ها و حمایت از مهندسین بسیجی نظریه پرداز ، نخبه ، مخترع و مبتکر صنعت پتروشیمی.

شایسته است که با ایجاد  کانون تخصصی مهندسین شرکت پتروشیمی شیراز  ، همه عناصر متعهد در رشته های مختلف مهندسی به ویژه آنها که اندوخته گرانبهای هشت سال دفاع مقدس را دارند گرد هم آیند و با تشکل و اتفاق و سازمان دادن سرمایه های علمی ، فکری ، تخصصی ، تجربی ،مادی و... در سازمان بسیج مهندسین حضور منسجم یافته و هم سویی این ذخیره های گران بها را در مسیر رشد انقلاب اسلامی ممکن سازند.

بدیهی است همراهی و همفکری مهندسین متعهد در این سازمان ، حضور مؤثر و مفید و مقتدرانه در صحنه های سازندگی و فعالیتهای صنفی را موجب شده و خود جهشی در سازندگی کشور خواهد بود.

امید است خداوند توان و توفیق ادای تکلیف و انجام وظیفه در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهیدان را به همگان عنایت فرماید.

ارسال نظر