کد خبر : 44529

بررسی های آنتی دامپینگ هند برای واردات آکریلونیتریل بوتادین رابر

بررسی های آنتی دامپینگ هند برای واردات آکریلونیتریل بوتادین رابر

پتروتحلیل-از آنجایی که تقاضای کلی به دلیل پاندمی ویروس کرونا کاهش یافته است، تاثیر بررسی های آنتی دامپینگ برای واردات آکریلونیتریل بوتادین رابر به هند، محدود خواهد بود. 

یکی از تولیدکنندگان آکریلونیتریل بوتادین رابر آسیایی گفت: «در همه جا تقاضا به دلیل پاندمی ضعیف است. هر کشوری تمایل دارد تا از اقتصاد داخلی خود محافظت بکند، و این امر دشوار خواهد بود که مسیر فروش به هند را به کشور دیگری تغییر بدهید.

منابع بازار گفتند که، دولت هند بررسی های آنتی دامپینگ را برای تمام محصولات وارداتی، در جهت محافظت از تولیدکنندگان و اقتصاد داخلی که مورد آسیب جدی ویروس کرونا قرار گرفته اند، آغاز کرده است. 

مقامات هندی بررسی های آنتی دامپینگ را برای واردات آکریلونیتریل بودتادین رابر از چین، اتحادیه اروپا، ژاپن و روسیه آغاز کرده اند.

یکی از تاجران داخلی گفت: «در آوریل به دلیل قرنطینه تقاضایی نبود. چندین تولدکننده خودرو در هند، گزارش دادند که در آوریل هیچ فروشی نداشته اند.»

تولیدکننده داخلی آکریلونیتریل بوتادین رابر، شرکت Apcotex، از وزارت بازرگانی و صنعت درخواست کرد تا بررسی ها از 26 می آغاز شود. 

یکی دیگر از تولیدکنندگان آکریلونیتریل بودتادین رابر آسیا گفت: «ما منتظر ایستاده و رصد خواهیم کرد، اما هند همچنان به واردات آکریلونیتریل بوتادین رابر احتیاج خواهد داشت، زیرا عرضه داخلی توان تامین تقاضای داخلی را نخواهد داشت.»

یکی از تاجران داخلی گفت: «تقاضای سالانه آکریلونیتریل بوتادین رابر هند در حدود 55000 تا 60000 تن میباشد، در حالی که ظرفیت تولید شرکت داخلی Apcotex در حدود 16000 تن در سال میباشد، بنابراین هند به واردات این محصول نیاز خواهد داشت. »

قرنطینه ها، بستن مرز، محدودیت های سفر و محدودیت های حمل و نقل عرضه را مختل و تقاضا را فلج کرده است، و همزمان صنعت اتومبیل از پاندمی ویروس آسیب جدی دیده است.

آکریلونیتریل در واشر آب بند، درزبند، سوراخ بان و تسمه ها در صنعت اتومبیل استفاده شده و همچنین در صنعت کشاورزی از آن بهره گیری میشود.

 

 

ارسال نظر