کد خبر : 43712

بازار پی وی سی در انتظار اعلام قیمت فورموسا برای ژانویه/پیش بینی های مثبت از بین رفتند؛

پیش‌بینی‌ها از بازارهای پی‌وی‌سی آسیا در ماه ژانویه در میان فاکتورهای متضاد شکل گرفت

پیش‌بینی‌ها از بازارهای پی‌وی‌سی آسیا در ماه ژانویه در میان فاکتورهای متضاد شکل گرفت

پتروتحلیل- درحالی‌که معامله‌کنندگان بازارهای پی‌وی‌سی آسیا، معاملات ماه دسامبر خود را با 10 دلار (در هر تن) کمتر نسبت به نوامبر به پایان رساندند، پیش‌بینی‌های اولیه از قیمت‌های ژانویه تولیدکننده بزرگ تایوانی در میان فاکتور های متضاد، شروع شده است.

قیمت‌های چین و هند (CIF) در کمترین میزان خود در 7 ماه گذشته ثابت ماندند

به گزارش "پتروتحلیل"،  قیمت‌های پی‌وی‌سی وارداتی چین و هند، اخیراً در کمترین میزان خود از آوریل ثابت ماندند. در این میان، در جنوب شرق آسیا، بازار وارداتی به کمترین میزان خود از ژوئن 2017 رسید.

یکی از تاجران در چین گفت: «ازآنجایی‌که اکثر معامله‌کنندگان در انتظار اعلام قیمت‌های ژانویه از سوی تولیدکننده بزرگ تایوانی هستند، قیمت‌ها عمدتاً بدون تغییر باقی ماند.»

تولیدکننده تایوانی در سه ماه گذشته قیمت‌های خود به چین را به میزان اندکی کاهش داده است، درحالی‌که در دو ماه گذشته قیمت‌های خود به هند را نیز دستخوش تغییرات کاهشی کرد.

پیش‌بینی‌ها نامشخص می‌باشند

معامله‌کنندگان گزارش دادند که جو بازار در میان نشانه‌های جدید از احتمال کاهش قیمت‌های ژانویه از سوی تولیدکننده تایوانی برخلاف امیدهای ابتدایی از بهبود جزئی قیمت‌ها، محتاطانه بود.

یکی از تاجران منطقه‌ای اظهار داشت: «جو بازار در اوایل هفته صعودی بود، و بسیاری از معامله‌کنندگان پیش‌بینی می‌کردند که قیمت‌های ژانویه ثابت تا افزایشی باشند. بهبود تقاضا و محدودیت عرضه طولانی‌مدت در آسیا به‌عنوان دلایل اصلی پیش‌بینی‌های اولیه اعلام شده بود، که اگرچه، به دنبال قوت گرفتن فاکتورهای متضاد، این پیش‌بینی‌ها نیز از بین رفتند.

 

 

 

ارسال نظر