کد خبر : 40497

به دنبال افزایش اقبال حقیقی ها؛

«شنفت» صف خرید شد

این سهم در حالی معاملات خود را با صف خریداران آغاز کرد که در همان ساعت ابتدایی و واگذاری سهم به متقاضیان منتظر در صف، سهم برای دقایقی به تعادل نسبی رسید؛ اما پایداری اقبال خریداران قیمت این سهم را تا تشکیل دوباره صف خرید بالا برد

«شنفت» صف خرید شد

پتروتحلیل-در جریان معاملات امروز بازار سهام، سرمایه گذاران حقیقی سهام شرکت نفت پارس را صف خرید کردند.

به گزارش «پتروتحلیل»، این سهم در حالی معاملات خود را با صف خریداران آغاز کرد که در همان ساعت ابتدایی و واگذاری سهم به متقاضیان منتظر در صف، سهم برای دقایقی به تعادل نسبی رسید؛ اما پایداری اقبال خریداران قیمت این سهم را تا تشکیل دوباره صف خرید بالا برد.

بدین ترتیب، تا زمان تهیه این گزارش بیش از 643 هزار سهم «شنفت» در بازار سهام مورد داد و ستد قرار گرفته که حدود 92 درصد آن را سرمایه گذاران حقیقی خریده اند و مابقی یعنی کمتر از هشت درصد آن به پرتفوی یک سهامدار حقوقی اضافه شده است.

در مقابل سه حقوقی فروشنده نزدیک به 60 درصد سهام معامله شده بوده اند و حدود 40 درصد حجم معاملات این سهم از سمت حقیقی ها صورت گرفته است.

شایان ذکر است، نفت پارس در حالی صف خریداران را در نماد معاملاتی سهام خود شاهد است که این شرکت با انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه سال مالی 96 از تحقق 308 ریال سود تلفیقی و 316 ریال سود به ازای هر سهم در شرکت اصلی خبر داده که برمبنای این میزان سود شناسایی شده، با پوشش 38 درصدی بودجه برآوردی خود همراه شده است.

 

ارسال نظر