کد خبر : 40472

با اقبال سرمایه گذاران حقیقی؛

پتروشیمی آبادان صف خرید شد

نماد معاملاتی سهام شرکت پتروشیمی آبادان که حدود 4 ماه به دلیل برگزاری مجمع عادی سالینه صاحبان سهام و اعلام تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم خود متوقف بود، در دومین روز معاملاتی پس از بازگشایی به صف خرید رسید

پتروشیمی آبادان صف خرید شد

نماد معاملاتی سهام شرکت پتروشیمی آبادان که حدود 4 ماه به دلیل برگزاری مجمع عادی سالینه صاحبان سهام و اعلام تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم خود متوقف بود، در دومین روز معاملاتی پس از بازگشایی به صف خرید رسید.

به گزارش پتروتحلیل، این سهم گروه پتروشیمی در حالی چهارشنبه هفته گذشته با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی با افت 6.71 درصدی قیمت سهم به تابلوی معاملات بورس بازگشت که امروز در فضای مثبت حاکم بر بازار سهام، با اقبال سرمایه گذاران حقیقی رو به رو شد و تا سقف قیمت های مجاز روزانه پیش رفت.

آنچنان که پس از معامله حدود 619 هزار سهمی در نماد «شپترو» هم اکنون صف خرید بیش از یک میلیون و 128 هزار سهمی در این سهم شکل گرفته و صد در صد سهم معامله شده توسط حقیقی ها خریداری شده است.

 بطوریکه 26 کد حقیقی خریدار این تعداد سهام شرکت پرتوشیمی آبادان بوده اند و در مقابل 53 کد حقیقی و 2 کد حقوقی در نقش فروشنده این سهم ظاهر شده اند.

این صف میلیونی خریداران در حالی در نماد مذکور تشکیل شده که در ابتدای معاملات امروز سهام این مجتمع پتروشیمی در آستانه منفی قیمت سهام معاملات خود را آغاز کرده بود.

در پایان گفتنی است، پس از عدم رد توافق برجام توسط رییس جمهوری آمریکا در شب گذشته، امروز شاهد واکنش مثبت بورس به مواضع ترامپ هستیم. بطوریکه شرایط حاکم بر بازار سهام در جهت مثبت در حال پیگیری بوده و کلیت گروه ها در دامنه نوسان مثبت قیمت سهام معاملات خود را پیگیری می کنند. بطوریکه شکل گیری این فضای خوش بینی بین سهامداران و سرمایه گذاران موجب شده نماگر بورس تا این لحظه 467 واحد رشد کرده و دوباره به مدار 85 هزار واحدی برگردد.

با این حال هنوز سهامداران و سرمایه گذاران بورسی تا نقطه سر به سری و کسب سود از پرتفوی خود فاصله دارند.

 

ارسال نظر