کد خبر : 40398

صادرات میعانات ایران به کمترین رقم در 5 ماه گذشته می‌رسد

این خبر پس از آن منتشر می شود که 6 منبع صنعتی هفته گذشته گفتند، شرکت ملی نفت ایران به مشتریانش در بازار آسیا اعلام کرده که به علت عملیات تعمیرات در میان پارس جنوبی ممکن است در ماه اکتبر صادرات میعانات خود را کاهش دهد.

صادرات میعانات ایران به کمترین رقم در 5 ماه گذشته می‌رسد

پتروتحلیل- رویترز مدعی شد صادرات میعانات گازی ایران در ماه اکتبر(مهر) به پایین ترین رقم 5 ماه گذشته خواهد رسید و عرضه میعانات این کشور به بزرگترین مشتری اش یعنی کره جنوبی به نصف کاهش خواهد یافت.

به گزارش تسنیم، این خبر پس از آن منتشر می شود که 6 منبع صنعتی هفته گذشته گفتند، شرکت ملی نفت ایران به مشتریانش در بازار آسیا اعلام کرده که به علت عملیات تعمیرات در میان پارس جنوبی ممکن است در ماه اکتبر صادرات میعانات خود را کاهش دهد.

به گفته این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، ایران قصد دارد در ماه اکتبر روزانه حدود 295 هزار بشکه میعانات بارگیری کند که 31 درصد نسبت به 429 هزار بشکه در روز ماه جاری کاهش خواهد داشت.این کاهش احتمالی در عرضه میعانات ایران موجب شده تا قیمت میعانات مشابه تولید قطر به بالاترین رقم در 10 ماه گذشته برسد و قیمت میعانات تولیدی در کشورهای آسیا و اقیانوسیه نظیر شرکت مودای مالزی نیز افزایش یابد.

 

ارسال نظر